הפועל ב"ש התעניינה במגן רג'ינה. רוקאביצה הבהיר: מכוון לחו"ל

במועדון מנסים לסגור את עמדת המגן עד תחילת השבוע כדי שיוכל לשחק מול ארדה, נבדקה אופציית דניאלה ליוטי. אקס מכבי חיפה הבהיר: אם לא אחתום בחו"ל, אשב עם קבוצות בישראל. ניסיון להגיע לפשרה על קלטינס

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהניצחון 1:2 אמש (חמישי) על מ.ס אשדוד במשחק הרשמי הראשון לעונת 2021/22, ובעיקר מהשער של מריאנו בריירו. לספורט1 נודע כי רגע לפני תחילת העונה נערך בבאר שבע דיון מיוחד לגבי הקשר. במועדון החליטו לממש את האופציה, אבל חשו כי הוא נמצא בירידה. בסופו של דבר, הוחלט כי בשל העובדה שהפך לישראלי הוא ימשיך בקבוצה. יחד עם זאת, אם תהליך האזרוח לא היה מסתיים, בריירו לא היה ממשיך בקבוצה.

כעת, במועדון מנסים לסגור הגעת מגן שמאלי וחלוץ לקבוצה. שלשום, כך מתברר, פנו גורמים בקבוצה לסוכנו של ניקיטה רוקאביצה על מנת לברר את מעמדו. הסוכן הסביר לראשי באר שבע כי השחקן מכוון לחו"ל ורק אם יחליט שלא לחתום בקבוצה כזאת, הוא ינהל משא ומתן עם קבוצות ישראליות. עד כה לא הוגשה הצעה לשחקן.

אחד השמות שעלו על הפרק לתפקיד המגן הוא של דניאלה ליוטי, 27, שחקנה של רג'ינה מהסרייה B באיטליה. במועדון יחלו בהכנות לקראת צמד המפגשים בקונפרנס ליגה ומקווים להחתים עד תחילת השבוע מגן או חלוץ. דוד קלטינס פתח אתמול, אך אלונה ברקת הבהירה שלא תסכים לשלם את הסכומים בחוזה שלו. כפי שפורסם כאן לראשונה, במועדון מנסים להגיע להסדר עם מרואן קבהא בנוגע לחוזה שלו.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי