בכר יבצע שינויים רבים בהרכב, עוואד פנה לסוכנים מחו"ל

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד לקייראט, מאמן מכבי חיפה מתכנן לשנות את ה-11 מול דינמו טביליסי ביום חמישי בקונפרנס ליג: "ידענו לצאת מרגעי משבר בעונה שעברה". מכבי פ"ת רוצה את החלוץ, שמכוון לאירופה או לאיחוד האמירויות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נחתה אתמול (חמישי) בישראל אחרי שחזרה מקזחסטן, ומחר ייצאו לדרך ההכנות לקראת המשחק הראשון בקונפרנס ליג – מול דינמו טביליסי ביום חמישי בשבוע הבא. במועדון עדיין מעכלים את ההפסד לקייראט וההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, ומשתדלים לעבוד בעיקר על הצד המנטלי.

כבר בערב ההדחה ביום רביעי האחרון העלה המאמן ברק בכר פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו שלח מסר של אחדות. אתמול גם מאמן השוערים גיא וייזינגר וגם רז מאיר וחוסה רודריגס קראו לשכוח את ההפסד ולצאת לדרך חדשה בשבוע הבא.

"גם בעונה עברה היה לנו רגעי משבר וידענו לצאת מהם. זה קרה במיוחד בהפסד מול מכבי תל אביב בבלומפילד, אבל ידענו לחזור לעצמנו וכולם יודעים איך הסתיימה העונה", אמרו במכבי חיפה. לקראת המשחק בגאורגיה מול דינמו טביליסי, בכר צפוי לבצע לא מעט שינויים ביחס ל-11 שפתחו בהפסד לקייראט.

ברק בכר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

בנוסף, הירוקים מקווים להצליח לדלל את הסגל בשבוע הקרוב ולמצוא קבוצות לשחקנים שאינם בתכניות המקצועיות. בין השאר מדובר בטאלב טוואטחה, סאקו טורה, טימו מוזי ומוחמד עוואד. מספר קבוצות בליגת העל מתעניינות בעוואד, ביניהן מכבי פתח תקווה, אשר הציעה לו להצטרף והבטיחה לו תפקיד מרכזי בחלק הקדמי.

עם זאת, השחקן עצמו עדיין בוחן אופציות בחו"ל. הוא פנה למספר סוכנים באירופה וגם באיחוד האמירויות בכדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר עבורו. "עוואד רוצה למצוא קבוצה שתקדם אותו", אמרו בסביבתו של החלוץ.

בימים הקרובים צפויים לעבור באופן רשמי מספר שחקני צעירים להפועל עפולה, עמה נחתם הסכם שיתוף פעולה. אחד מהשחקנים שאמורים לעבור הוא הבלם רוני לאופר, אשר היה חלק מהסגל של משחקי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה מבירת העמק רוצה לצרף את נהוראי יפרח, אבל שחקן הכנף מעוניין למצוא קבוצה בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי