ביקורת בהפועל ב"ש: "היה לנו חודש להתארגן, אי אפשר לאלתר מגן"

הקבוצה תמריא בשלישי לבולגריה, במועדון ינסו להחתים מגן שמאלי עד תחילת השבוע הבא. האבסורד: קלטינס, שבמועדון היו מעדיפים שיעזוב בשכרו הנוכחי, תורגל ב-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ממשיכה בהכנות: הפועל באר שבע עולה שלב לקראת צמד המשחקים מול ארדה, שיפתחו ביום חמישי הקרוב בבולגריה (החל מ-20:55, ישיר בספורט1). באר שבע תמריא מחרתיים למפגש, כשעד כה התמקד רוני לוי בשני משחקי האימון של היריבה, בעיקר האחרון בו גברה 0:1 על קבוצת המילואים של צסק"א סופיה.

אביב סולומון וחאתם עבד אלחמיד לא אמורים לקחת חלק בהתמודדות בשל הפציעות. דוד קלטינס תורגל בצד שמאל של ההגנה ובקבוצה יש חשש רב לגבי העמדה הזאת. לפחות חמישה מועמדים בדקה באר שבע החל מהשבוע שעבר, אך לא הושגה התקדמות מול אף אחד מהם. "עולים עשרות שמות בכל יום, אבל שום דבר לא סגור", אמרו במועדון, שם חוששים מאוד מהיעדרותו של סולומון. 

בקרב השחקנים היה מי שהעביר ביקורת על העניין הזה. "היה לנו חודש להתארגן. לא יכול להיות שניסע למשחק בלי מגן", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "כמובן שנעשה את המקסימום, אבל במשחק כזה אסור לאלתר".

מחליפו של סולומון, לירן כהן, עדיין לא מנוסה ולכן דוד קלטינס תורגל לסירוגין בעמדה הזאת. כפי שפורסם כאן לראשונה, המועמד הישראלי המוביל הוא טאלב טוואטחה, אך לוי בינתיים מעדיף זר. אם לא תהיה התקדמות עד השבוע הבא, באר שבע עשויה לנסות ולחזור אליו, אך במועדון עדיין מאמינים שיצליחו להחתים מגן זר.

טוואטחה. בב"ש עדיין מקווים לצרף מגן זר | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי