המטרה הבאה של בני סכנין: החתמת מרואן קבהא או עטאא ג'אבר

מרואן קבהא | דני מרון

שני הקשרים מעוניינים בהצעה כספית גבוהה יותר, הקבוצה של שרון מימר תמשיך בשיחות ותקווה להחתים את אחד מהם תוך שבוע. המועדון מהמגזר יצא למחנה אימונים עם שטיין שיחתום ביממה הקרובה. רצון לצרף בלם בכיר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין נחתה הבוקר (ראשון) בבולגריה ופתחה במחנה אימונים של שבוע ימים בו תקיים שני משחקי אימון. הקבוצה של שרון מימר תפגוש תחילה את אפואל ניקוסיה, בעוד זהות היריבה הנוספת תתברר בימים הקרובים. שחקן הרכש החדש, רז שטיין, יצא עם הקבוצה למחנה והוא צפוי לחתום ביממה הקרובה, לאחר צאת תשעה באב.

כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, נערכה פגישה בין נציגים השחקן לבין אנשי סכנין בה הוסבר כי שטיין בחן מספר הצעות מחו"ל ולבסוף החליט להצטרף לסכנין שמקבלת חוליית התקפה שכוללת פרט לשטיין גם את אנתוני וארן ואת צמד הזרים שהצטרפו ישירות למחנה האימונים: אדי מורה הברזילאי וריצ'רד גאדזה הגנאי. השניים למעשה עברו את תהליך הבידוד באירופה והתחברו עם הקבוצה בבולגריה.

בניית הסגל של מימר והצוות המקצועי לא הסתיימה, ויש רצון בקבוצה לצרף בלם בכיר על חשבון לוקאס ספנדלהופר וקשר ישראלי בכיר, כאשר הבחירה תהיה בין מרואן קבהא לבין עטאא ג'אבר. קבהא כבר זכה למספר הצעות של אנשי סכנין אך דורש סכום גבוה יותר, וגם ג'אבר אינו מקבל את ההצעה הכספית שהגישה לו הקבוצה. בכל מקרה, השיחות יימשכו והמטרה של הקבוצה היא להחתים את אחד מהשניים במהלך השבוע הקרוב בכדי שהשחקן יצטרף לבולגריה.

ג'אבר עטאא | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי