מכבי חיפה שברה את שיא המנויים, דוניו או שהר יפתחו בטביליסי

אוהדי מכבי חיפה | טל לוי

כ-19,300 אוהדים ירוקים רכשו מנוי לעונה הקרובה וההערכה היא שהמספר הסופי יעמוד על יותר מ-20,000. שני החלוצים מתחרים על מקום אחר בהרכב לקראת הקרב בקונפרנס ליג (חמישי, 19:30, ספורט2), יפרח יעבור לחדרה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמריא מחר (שלישי) לגאורגיה לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול דינמו טביליסי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:30, שידור ישיר בספורט2). משחק הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן באצטדיון סמי עופר.

המאמן, ברק בכר, שוב ייאלץ להתמודד עם סגל חסר. שלושת הפצועים, נטע לביא, עופרי ארד וראיין סטריין, ימשיכו להיעדר, ואליהם יתווסף גם עלי מוחמד, אשר הורחק לקראת הסיום בהפסד לקייראט ביום רביעי בשבוע שעבר.

בכר והצוות המקצועי נערכים לחלק את הדקות, שכן שלושה ימים לאחר המשחק מול דינמו טביליסי, הירוקים יפגשו את מכבי תל אביב לקרב במסגרת אלוף האלופים ביום ראשון (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1). ארבעה ימים לאחר כן, כאמור, בחמישי, יתקיים משחק הגומלין מול הגאורגים בקונפרנס ליג.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

בכר עוד לא תרגל הרכב, אך מסתמן כי סאן מנחם יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבון שון גולדברג, והמאמן יוותר על מערך שלושת הבלמים שלא עבד מול קייראט. צ'רון שרי אמור לעלות במרכז השדה, בעוד בנוגע על עמדת החלוץ מתחרים גודסוויי דוניו ובן שהר.

בינתיים, במכבי חיפה יכולים להיות מרוצים מכך שההדחה מליגת האלופות לא פגעה במכירת המנויים, והבוקר נודע כי האלופה קבעה שיא חדש עם מכירה של כ-19,300 מנויים – 1,000 יותר מהשיא הקודם. ההערכה היא שגם רף ה-20,000 ייחצה בהמשך.

במועדון מנסים להמשיך לדלל את הסגל. אחרי הפרידה ממקסים פלקושצ'נקו, גם סאקו טורה בדרך לקבוצה חדשה והוא קרוב להפועל חיפה. שחקן הכנף הצעיר, נהוראי יפרח, הוצע להפועל חדרה, אך היא לא קיבלה החלטה בנוגע אליו – מכיוון שמכבי חיפה רוצה לקבוע הסכם שמחייב את הקבוצה להעניק לו דקות משחק.

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה, התרשם מיפרח הצעיר, אך לא מוכן להתחייב לתת לו דקות משחק. האופציה לפיה השחקן בן ה-18 ימשיך כחריג גיל בקבוצת הנוער ובמקביל יתאמן יחד עם הקבוצה הבוגרת נמצאת על הפרק.

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי