חוגג: "אני לא במלחמה נגד האוהדים, רק בקומץ גזענים אלימים"

הבעלים של בית"ר ירושלים שלח מסר לאוהדים: "כולם עובדים מסביב לשעון רק למענכם. המלחמה של המועדון היא נגד 15 איש שחצו כל קו אפשרי". בנוסף , הוא דחה את השמועות על קושי בהעברת תקציב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"לאחר חודשים שהקשבתי מהצד להמון קישקושים על התקציב של בית"ר ירושלים, אתמול בערב קיבלתי את דרישות הבקרה והיום אעביר את הבטוחות הנדרשות לתקציב של כ-50 מיליון שקלים". כך צייץ הבוקר בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג בעמוד הטוויטר שלו. חוגג הוסיף וכתב: "ניתן למעשים בשטח לדבר. כך היה עם המאמן, כך היה עם השחקנים וכך גם עם התקציב". כזכור, לאחרונה דובר על אפשרות שתקציב בית"ר יקטן במחצית. בכך מכחיש חוגג את השמועות לפיהן התקציב יירד ל-40 מיליון שקלים ועל קשיים רבים הנוגעים להעברת התקציב.

מאוחר יותר, חוגג פרסם בחשבון הפייסבוק שלו פוסט נוסף, בו הוא טוען כי מלחמתו אינה נגד אוהדי בית"ר ירושלים, אלא נגד קומץ של 15 אנשים אותם הוא מסרב לכנות אוהדים: "רוצה שיהיה ברור, אין ולא תהיה אף מלחמה עם אוהדי בית"ר, כל המועדון הזה הוא למען האוהדים, התקציב שאני מעמיד כל שנה הוא למען האוהדים, השחקנים משחקים למען האוהדים וכולם עובדים מסביב לשעון רק למענכם.יש חוזה לא כתוב בין המועדון לאוהדים שאומר שהמועדון וכלל עובדיו ושחקניו יתנו 110% למען הניצחון והאוהדים מתחייבים לתמוך באש ובמים.

"המלחמה שלי ושל המועדון הוא רק בקומץ קטנטן של בערך 15 גזענים אלימים שחצו כל קו אפשרי, אם זה קללות גזעניות, אם זה קללות על ילדות בנות 4 ואם זה אלימות ואיומים נגד אחרים. האנשים האלו לא יכנסו למשחקי הבית של בית"ר ירושלים ובקרוב נעביר גם תקנה שתמנע מהם כניסה גם למשחקי החוץ. וכן חלקם גם יתמודדו עם תביעות אישיות על הנזקים שהם עושים. ולא אני לא אוותר. תזכרו, המלחמה היא נגד כ15 אנשים ומסיבה מוצדקת על כל אחד ואחד".

משה חוגג | דני מרון

בבית"ר מכוונים להחתמת שני שחקנים נוספים לפחות. גורם במועדון ציין הלילה כי: "כולם מזלזלים בבית"ר ואומרים שנהיה בטוח בפלייאוף התחתון. אנחנו עובדים לאט ובשקט. בסופו של דבר, נעמיד כאן קבוצה חזקה שתתחרה בצמרת".

על שאלת אחד האוהדים כמה כסף מתוך 50 המיליון הביא מהבית השיב חוגג: "את זה אדע רק בסוף העונה אבל לצערי יותר מידי. צריך להבין, התקציב הזה, שהוא מכובד מאוד, הוא אפילו לא ההכנסות של הגדולות האחרות, זאת אומרת לפני שבעלי הבית שם מכניסים את היד לכיס הם כבר מעלינו וזה כמובן מסיבות שלא צריך לפרט כאן".

לצד הבעיות בין לה פמיליה למשה חוגג וההחלטה שלא לפנות את הציוד מהמחסן בטדי, ארגון "שער האריות" מתכנן להגיע ולתמוך בשחקנים ביום שישי. האימון ייערך בבית וגן וייפתח בשעה 10:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי