נמשך המאבק בין בית"ר ללה פמיליה: "לא נפנה את אביזרי העידוד"

במועדון הודיעו לארגון לפנות את מחסן ציוד העידוד של הארגון בטדי. מהארגון נמסר: "לא נפנה וגם אנחנו נתכונן לדרבי כמו שמתכוננים לדרבי". במועדון מרוצים מהחתמת לקאו. זריהן: "יש לי רצון לשמח את האוהדים הפעם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה במאבק נגד ארגון לה פמיליה. בארגון הודיעו הבוקר (ראשון) כי התבקשו לפנות את מחסן ציוד העידוד של הארגון, שנמצא באצטדיון טדי.

בהודעה מטעם לב פמיליה נמסר: "שבוע טוב משפחה. היום בבוקר נודע לנו שהנהלת בית"ר המנותקת (ככה יש לקרוא מהיום) יצרה קשר עם הנהלת האצטדיון וביקשו מהם להודיע לנו לפנות את החדר של אביזרי העידוד במיידי בהמשך למלחמה המתמשכת כלפיי הארגון. בסוף השבוע יתקיים דרבי אחרי עשרות שנים וזה מה שמעניין את הנהלת בית"ר המנותקת.

"שתקנו המון זמן, מיום העסקה עם השייח' (ההוא ששינה את השם שלו כמה פעמים) כינו אותנו בורים, טיפשים ואנחנו שתקנו. קראת לנו ארגון טרור ואנחנו שתקנו. קראת לנו סרטן (מבלי לחשוב על רגשות החולים – מנותקים אמרנו) ועדיין שתקנו. כל הכינויים ההזויים האלה בזמן שלא היה בכלל קהל במגרשים! ולאחר תקופה של שלוש שנים במהלכה הקבוצה לא עמדה אפילו פעם אחת לדין!.

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

"עשינו הכל למען בית"ר שלנו, בית"ר האמיתית לא המנותקת, אבל עד כאן!", הוסיפו בארגון. "דרבי ירושלמי בפתח, ובזמן שכל המדיה משום מה עסוקה בהתרגשות מהדרבי, או מנסה לקרוא לצדדים ליישב את ההדורים, ממשיכה בית"ר המנותקת לפצל, לסכסך ולפלג את הקהל שהיה מאז ומתמיד המנוע של בית"ר! שיהיה ברור, את חדר הציוד לא נפנה וגם אנחנו נתכונן לדרבי כמו שמתכוננים לדרבי! נבוא לכל משחקי החוץ כמו שצריך, וגם לחלק ממשחקי הבית. בהמשך נתחיל במחאה כללית כמובן באופן חוקי, נארגן אישורים לכל דבר, ונפגין, איפה שצריך.

"לפי כמות המנויים שכאילו תמכור אתה מבין שאוהדי בית"ר הם לא בעלי ממון כמו שלך, אבל אתה חושב שעם הכסף שלך אתה על גג העולם ויכול לקנות את כולם, אז לא, אתה טועה!".

במועדון מרוצים מהחתמת עומר לקאו, שמצטרף להכנות של הקבוצה לקראת הדרבי. "מאז קריית שמונה, עומר מחכה לפרוץ ועושה רושם שהוא מסוגל לעשות את זה", אמרו במועדון. "מדובר בשחקן שיעזור לחלק ההתקפי. הוא עוד אופציה טובה עבור קומאן". לקאו, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, מצטרף לעמית כהן וניב זריהן בגזרת הישראלים. לגבי הרכש הזר, במועדון עושים מאמצים כדי להנחית בלם בשבוע הקרוב.

זריהן, שחתם היום רשמית, מסר לאחר מכן: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, ולהיות חלק מסגל הקבוצה. יש לי רצון גדול להצליח כאן, והפעם לשמח את האוהדים. תודה לכל מי שעזר לי ומכאן חובת ההוכחה עליי".

עומר לקאו | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי