לירן רוטמן סובל מכאבים בברכו: "נקווה שזו לא פציעה רצינית"

קשר בית"ר ירושלים נפגע נגד הפועל ת"א ומאז סובל מכאבים, יעבור בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה. אוהדי הקבוצה מציפים בהודעו תאת זרגרי, שאליו פונים גם אוהדי מכבי ת"א, אך בשלב זה אין היתכנות לעסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, לירן רוטמן, סובל מכאבים בברכו מאז המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת ויעבור בדיקת M.R.I שלאחריה תתברר חומרת הפציעה.

הדרך בה רוטמן נפגע במשחק והכאבים מהם סובל מאז, מדאיגים את הצוות הרפואי שחושש מפציעה שתשבית אותו לתקופה לא קצרה, אך במועדון ימתינו על לאחר הבדיקה כדי להיות חכמים יותר. בבית"ר אמרו על רוטמן: "הוא חזר לבית"ר בטירוף להצליח, עובד כמו משוגע, נקווה שזאת רק חבלה וזה לא משהו רציני". 

לאחר שהגיע אתמול ארצה, ריצ'מונד בואצ'י נמצא בבידוד במלון בירושלים, כאשר לאנשי המועדון הוא סיפר כי ערך אימונים אישיים בגאנה, אך לא יצא לו להתאמן במסגרת קבוצתית מאז סיים את העונה בפולין בחודש מאי ועל כן הוא יזדדק למספר שבועות כדי להיכנס לעניינים.

בכל הנוגע למתאיוסיניו, עדיין לא ברור מצבו של הברזילאי, שבכל מקרה ייעדר מהמשחקים הקרובים בשל הפגיעה בכתף. בבית"ר יודעים שהזמן לא משחק לטובתם ובקרוב יתקבלו החלטות בנוגע למתאוסיניו, לסנטיאגו אוקמפוס ולחליאופילו פלייטר, אך הדברים יזוזו רק לאחר שיצורף בלם. אגב, פלייטר אמור לנחות בישראל עד תחילת השבוע הבא.

בנוגע לאביאל זרגרי, כל הרחשים מסביב לא נותנים שקט גם לשחקן והוא זוכה לאינספור הודעות מאוהדי בית"ר ואפילו אוהדי מכבי תל אביב, כאשר במועדון רק רוצים לתת לו שקט להחלים מהפגיעה בגב ולחזור לסגל. מבחינת הצוות המקצועי והניהולי, לא נערכה שום שיחה על מעבר אפשרי של זרגרי ושחקנים פוטנציאליים שיוכלו להצטרף ממכבי ת"א וזה לא על הפרק כרגע.

אביאל זרגרי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי