רוני לוי: "אלחמיד לא אמר שהוא לא מוכן לשחק בעמדה אחרת"

מאמן ב"ש דיבר לקראת הגומלין נגד ורוצלאב וחזר לתקרית עם הבלם בעונה שעברה: "הוא עבר תקופה לא נעימה מבחינה אישית". על מיכה: "כל אחד ימצא את המקום שלו בסוף". אנסה: "הם לא טובים מאיתנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה 2:1 בפולין, הפועל באר שבע תארח מחר (חמישי, 20:00, ישיר ספורט3) את ורוצלאב ותקווה להשיג ניצחון שיעניק לה את הכרטיס לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג.

המאמן רוני לוי דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית ואמר: "היו כמה דברים שעבדו פחות טוב מקצועית, אבל אני חושב שבחצי השני חזרנו בצורה טובה והיינו צריכים להשוות. עכשיו אנחנו משחקים בבית עם הקהל שלנו ומכירים את היריב טוב יותר. אני בטוח שנעשה את העבודה".

על מצבו של חאתם עבד אלחמיד: "גם בשנה שעברה הוא עלה לשחק לא ב-100%, עם הרבה כאבים, ואנחנו תמיד מעריכים שחקנים שמקריבים את עצמם למען הקבוצה. בגלל הפציעה הוא העדיף לעשות תפקיד אחר, אבל לא אמר שהוא לא מוכן לשחק בעמדה אחרת. אם נצטרך, נשחק איתו כמגן שמאלי. הוא עבר תקופה מאוד לא נעימה מבחינה אישית ואני שמח שהוא בסגל למחר".

חאתם עבד אלחמיד | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

האם דור מיכה יפתח: "אנחנו בתחילת השנה ולפעמים לוקח זמן למצוא את ההרכב והסגנון הנכונים. דברים עוד ישתנו עם הזמן, אנחנו רוצים לשחק התקפי ולהבקיע שערים ומהבחינה הזו דור הוא תוספת כוח משמעותית. כל אחד ימצא את המקום שלו בסוף".

יוג'ין אנסה הוסיף: "כולם יודעים כמה המשחק חשוב, התכוננו חזק והכל בידיים שלנו. הם השיגו את היתרון אצלם בבית, אני לא חושב שהם יותר טובים אבל אנחנו מכבדים אותם. אנחנו יודעים מה יש לנו בקבוצה ומחר נראה את זה. כל שחקן חולם לשחק בקבוצה גדולה, הייתי ברעננה ובק"ש אבל כאן האנרגיות שונות. זה נותן לי מוטיבציה גדולה לשחק בשביל לשמח את האוהדים. אנחנו לא יכולים לעשות את זה בלעדיהם, אנחנו זקוקים להם בשביל לעלות".

הרכב משוער: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, מריאנו בריירו, רועי גורדנה רמזי ספורי, דור מיכה, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל.

בוורוצלאב נערכים גם לאיתי שכטר

בצד הפולני, יאצק מגיירה, מאמן שלונסק ורוצלאב, התייחס למזג האוויר הצפוי בישראל: "אני לא מתייחס לזה או חושב שזה י הווה יתרון כזה משמעותי למארחים, כי גם בפולין חם השנה וכך היה גם במחנה האימונים שלנו בקרואטיה. אנחנו רוצים להעפיל לפלייאוף והקבוצה מוכנה לכך. אם אתם שואלים, אז על בעיטות פנדלים לא התאמנו במיוחד לקראת מחר".

לאחר שרוני לוי סירב לומר אם איתי שכטר התאושש מקורונה וייכלל בסגל, אמר מגיירה: "שכטר הוא שחקן מצוין שלא שיחק במשחק הקודם ובמקומו עלה שחקן בסגנון שונה, אבל שחקני ההגנה שלנו מוכנים לכל שחקני הפועל באר שבע , כולל שכטר. אנחנו מתמקדים בחוזקות שלנו וזה הדבר הכי חשוב".

הפולנים התכוננו אליו. איתי שכטר | דני מרון

מגיירה, שהיה עוזר מאמן לגיה ורשה ב-2011/12 שהפסידה פעמיים באותה עונה להפועל ת"א במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, נשאל גם על כך: "לא ניתן להשוות בין המשחקים האלו, מחר זה משחק שיכריע מי מהקבוצות תעלה שלב. הייתי בישראל שלוש פעמים, גם עם נבחרת פולין, ואני מכיר את מזג האוויר ואת האווירה במדינה. בספורט ההכנה היא שחשובה, צריך לדעת לנצל כל יתרון אנחנו ממש לא מסתכלים על מה שהיה בעבר או על מה יקרה בעתיד".

הרכב משוער: מטוש פוטנוצקי, שימון לבקוט, וויצ'ך גולה, מארק תמאש, פטריק ינאסיק, קז'ישטוף מונצ'ינסקי, רפאל מקובסקי, ויקטור גרסיה, רוברט פיך, פטר שוורץ, אריק אקספוסיטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי