גורם במכבי תל אביב: "הכל ייראה אחרת בקרוב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | ברני ארדוב

שני זרים איכותיים יגיעו, ביטון מועדף על קניקובסקי, גולסה ישוב בקרוב ואי אפשר היה להשאיר את פרץ וכהן. במחזיקת הגביע מתחייבים שתהיה להם קבוצה הרבה יותר טובה מזו שמשחקת כיום ושבעל הבית נתן אור ירוק להכל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ביום שאחרי הניצחון הדחוק על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג, שלווה בתצוגת כדורגל חלשה עד כדי כך שהשוער דניאל פרץ נבחר למצטיין, במכבי תל אביב מבינים את הביקורות, אבל לא מקבלים את כולן וגם מתחייבים שתהיה בקרוב קבוצה הרבה יותר חזקה.

גורם במועדון הבהיר היום כי עד סגירת חלון ההעברות ינחתו במכבי תל אביב שני זרים לחלק הקדמי, כאלו שישדרגו את הקבוצה בצורה ניכרת. במכבי תל אביב טוענים כי כל המשאים והמתנים שנוהלו בחודשיים האחרונים להבאת שחקנים איכותיים, חלוץ ושחקן קו, לא הבשילו כי השחקנים שמכבי תל אביב רצתה העדיפו לחכות להצעות טובות יותר מאשר מישראל. בנוסף לכך, לטענת גורמים במועדון, שחקנים שהסכימו לבוא דרשו סכומים גבוהים מאוד, שאינם תואמים לליגה הישראלית. במכבי תל אביב, בניגוד לשנים הקודמות, יש תקציב לרכישת שחקנים וגם אין מגבלת פייר פליי, כך שבקבוצה משוכנעים שיהיה חיזוק רציני בזמן הקרוב.

באשר לרכש הישראלי, ההעדפה בשלב הזה היא עדיין לדן ביטון על פני גבי קניקובסקי ולו בשל העובדה שביטון כבר חווה שנת התאקלמות במכבי תל אביב ופטריק ואן לוון מעריך שבעונה השנייה שלו הוא יהיה שחקן הרבה יותר מתאים למכבי תל אביב. יחד עם זה, עדיין אין פריצת דרך במשא ומתן עם לודוגורץ שמערימה קשיים כל העת ומכאן שעד שביטון לא יחתום בקבוצה, אופצית קניקובסקי תהיה על השולחן.

אופציית קניקובסקי על השולחן כל עוד אין פריצת דרך. ביטון | אריאל שלום

בנוסף לכך, בקבוצה משוכנעים שאייל גולסה יחזור בקרוב מאוד לסגל ושהפציעה שהשביתה אותו בארבעת החודשים האחרונים קרובה מאוד לסיום. קישור שיכלול את דן גלזר, אייל גולסה, עדן שמיר, דן ביטון, אבי ריקן ועדן קארצב כבר עשוי להיות קישור שייתן יותר עוצמה ואפשרויות.

באשר לשחקנים שעזבו את מכבי תל אביב, במועדון טוענים כי ניסו לעשות הרבה כדי להשאיר את דור פרץ, אבל אי אפשר היה להתחרות בהצעה שהייתה לו מאיטליה ובצידה החלום האירופי. בנוגע ליונתן כהן, השחקן התעקש לעזוב, הביא הצעה ראויה כספית וזה היה שלב בו מכבי תל אביב הייתה צריכה לקבל החלטות קשות ומכאן שהוחלט למכור את השחקן לפיזה, גם מתוך הבנה שהשארתו לא הייתה מועילה ולא הייתה תורמת לקבוצה.

כהן חותם בפיזה. התקבלה החלטה קשה | אתר רשמי

ועוד במכבי ת"א, בקבוצה מספרים שהביקורת שנמתחת מצד האוהדים והתקשורת לא נופלת על אוזניים אטומות. במכבי תל אביב מבינים את הלחץ של הקהל ואת הרצון של האוהדים להחזיר את האליפות לקרית שלום אחרי שהיא נדדה צפונה למכבי חיפה. יחד עם זה, משוכנעים בקריית שלום שמכבי תל אביב ששיחקה אמש בבלומפילד מול ספרטק טרנבה תיראה אחרת בקרוב.

נכון שזו שוב בנייה מאוחרת, מודים גם במועדון, אבל בקבוצה מתעקשים כי מדובר בבעיות אובייקטיביות שקשורות בשחקני הרכש עצמם. "אנחנו רוצים לשדרג את הקיים ולא להביא שחקנים רק כדי להביא", אמר היום גורם במועדון. "אפשר היה בקלות להביא מכל הבא ליד כי יש אמצעים. החוכמה היא לפגוע בשחקנים הנכונים וכאלה עוד יהיו בקרוב. יש אור ירוק לצרף שחקנים והכל ייראה אחרת בקרוב".

קניקובסקי. ממתין להתפתחויות? | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי