רועי משפתי עשוי להצטרף למכבי תל אביב

שוער מ.ס. אשדוד מועמד להצטרף למחזיקת הגביע בעקבות שחרורו הצפוי של יאניוטיס והעובדה כי טננבאום עדיין לא כשיר לפתוח את העונה בגלל שחלה בקורונה וסבל עוד קודם מבעיות בגב. בקבוצתו לא יתנגדו לשחרורו

(גודל טקסט)

שוער מ.ס. אשדוד רועי משפתי מועמד להצטרף למכבי תל אביב. בקרית שלום צפויים לצרף שוער ישראלי נוסף מאחר שאין כוונה להשאיר את אנדראס יאניוטיס שתופס מקום של זר ומכיוון שדניאל טננבאום עדיין לא בריא. עוד בטרם חלה טננבאום בקורונה בתחילת השבוע, מידת כשירותו הייתה בסימן שאלה בשל בעיות בגב. ספק אם מכבי תל אביב תוכל להיכנס לעונה הזו כאשר טננבאום אינו כשיר ב-100 אחוז והיא נסמכת רק על דניאל פרץ שרשם משחקים טובים במוקדמות הקונפרנס ליג והפתיע רבים.

משפתי מעוניין לעזוב את מ.ס. אשדוד מכיוון שהוא הפך שוער שני ליואב ג'ראפי. הוא היה מועמד להצטרף למכבי חיפה כשוער המשנה לג'וש כהן והתאכזב מאוד כשזה לא קרה. משפתי היה מצוין באשדוד בפתיחת העונה שעברה ושיחק לפני ג'רפי עד שנפצע, עבר ניתוח בגרמניה וחזר לכשירות מלאה רק לקראת סיום העונה.

באשדוד לא יתנגדו לשחרורו מתוך רצון לתת לו להתקדם וגם כי זו עונה אחרונה בחוזהו ויש לקבוצה שוער נוסף סהר חסון שהובא הקיץ במיוחד כדי לתת למשפתי להתקדם. לא מן הנמנע כי העסקה תעבור לפסים מתקדמים מאוד עם תחילת השבוע.

רועי משפתי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי