מ.ס אשדוד הפסידה ליפו ותתמקד בצירוף שחקן חיזוק לחלק הקדמי

אחרי שנוצחה על ידי באר שבע בגביע הטוטו וסיימה את דרכה בקונפרנס ליג, בתקופה הקרובה ישימו דגש במועדון בהבאת חלוץ זר או ישראלי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שבועיים לפתיחת ליגת העל ומ.ס. אשדוד רחוקה מהקבוצה הנפלאה שסיימה שלישית את העונה שעברה והגיעה למוקדמות הקונפרנס ליג. אתמול (שישי) הפסידה הקבוצה למכבי יפו 3:1 אחרי שכבר הייתה בפיגור בן שלושה שערים וצימקה רק משער בודד של מוסא בגאיוקו סמוך לסיום. ליפו כבשו: תום מדהלה, אורן שירי וסאן טוריאל אחיו של סתיו טוריאל המשחק באשדוד.

אחרי ההדחה מול קרבאך באירופה, ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו uהמשחק אתמול מול יפו, ברור לאשדוד שהיא חייבת קודם להתחזק בחלק הקדמי. הקבוצה איבדה את דין דוד ובאמצע העונה שעברה גם את שגיב יחזקאל. כמו כן עזבו שלומי אזולאי ורועי גורדנה שייצרו לא מעט שערים. אור אינברום שחזר לקבוצה עדיין לא מוכיח את עצמו וגם יעקב בריהון לא לוקח את ההזדמנויות שהוא מקבל. בתקופה הקרובה יתמקדו במועדון בהבאת חלוץ זר או ישראלי, אם יתפנה מישהו כזה. אשדוד רצתה מאוד את דור ג'אן והציעה לו חוזה גבוה, אך הוא סגר לבסוף במכבי פתח תקווה.

בקבוצה צריכים להשתחרר מזר אחד או אפילו שניים כדי לפנות מקום לשחקנים חדשים. בנוסף לכך כחלק מהיערכות מחודשת של הסגל, גיא דהן, שהגיע לאשדוד כחלק נלווה בעסקת דין דוד, צפוי לקבל אישור לעזוב לאור מיעוט הדקות וחוסר ההשתלבות אצל רן בן שמעון. סוכנו אדם קידן כבר קיבל מסר בעניין ועובד על אלטרנטיבות כאשר השחקן לא פוסל לרדת לעונה בליגה הלאומית על מנת להיות שחקן דומיננטי במטרה לעלות חזרה לליגת העל.

רועי גורדנה, יעקב בריהון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי