איתמר שבירו סיכם בקריית שמונה ויושאל מהפועל באר שבע

איזי שרצקי ואליניב ברדה הגיעו להבנות על העברתו של החלוץ בן ה-23 לקבוצה הצפונית, שקרובה לסגירת הסגל. אם הבעלים יאשר להחתים מגן ימני, במועדון ינסו להחזיר את דור אלו

(גודל טקסט)

בעלי הפועל קריית שמונה איזי שירצקי והמנהל המקצועי של הפועל באר שבע אליניב ברדה סיכמו היום (שני) על השאלתו של של החלוץ איתמר שבירו מבירת הנגב לקבוצה הצפונית.

בקריית שמונה סגרו את כל הפרטים מול האדומים, אך בימים האחרונים שוב עלו כמה סעיפים עליהם דנו הצדדים, בעיקר בנוגע לאופציה שתהיה לקריית שמונה לרכוש את השחקן. בכל מקרה, היום שרצקי וברדה הגיעו להבנות וכל עוד לא יקרה משהו דרמטי, שבירו צפוי לעבור בימים הקרובים לשורות הקבוצה של עמיר נוסבאום.

החלוץ בן ה-23 שיחק בעונה שעברה ב-24 משחקים במדי הדרומיים בליגת העל וכבש שלושה שערים, כאשר בחמישי האחרון הבקיע את השער הרביעי של הקבוצה של רוני לוי נגד ורוצלאב הפולנית במוקדמות הקונפרנס ליג. עונת השיא שלו הייתה בעונת 2018/19, אז שיחק בהשאלה בהפועל ראשון לציון בליגה הלאומית ובמדיה כבש שמונה שערים.

שבירו מצטרף לנדב נידם שחתם אתמול בקבוצה, וכעת בקריית שמונה קרובים לסגירת הסגל. אחת העמדות עליהן מתלבטים בקבוצה היא עמדת המגן הימני, כאשר אם שרצקי ייתן אור ירוק להחתים שחקן, במועדון ינסו במהלך בזק להחזיר את דור אלו ששיחק אצלם בעונה שעברה.

איתמר שבירו חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי