נדב נידם חתם בק"ש, שהתמוגגה מ"מהפך שלא רואים בכל יום"

הקשר הושאל ממכבי ת"א והתאחד עם נוסבאום, שאימן אותו בבית"ר ת"א בת ים. במועדון שוקלים אפשרות להחזיר את אלו וממתינים לאישור סופי של ב"ש בנוגע לשבירו. מחמאות לקהת אחרי ה-2:3 המטורף בסכנין

(גודל טקסט)

הקשר האחורי נדב נידם חתם בהפועל קריית שמונה וצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ביום שני. נידם בן ה-20 ששייך למכבי תל אביב הושאל לצפוניים וחבר לעמיר נוסבאום שאימן אותו בקבוצת הבת של הצהובים, בית"ר תל אביב בת ים.

נידם נחשב לקשר אחורי מוכשר מאוד ובקרית שמונה מאמינים שהוא יוכל להשתלב במהירות בקבוצה הצעירה שהם בונים. מי שגם כן קרוב להצטרפות הוא החלוץ איתמר שבירו. החלוץ כזכור סיכם את כל תנאיו בקבוצה של איזי שרצקי וכעת מחכים רק לאישור סופי של הפועל באר שבע, אך ההערכה היא שעוד השבוע הדברים ייסגרו סופית ושבירו יצטרף.

שחקן נוסף שעשוי לשוב הוא דור אלו. המגן הימני אמנם נמצא במגעים מתקדמים עם וולוס היוונית, אבל לספורט1 נודע ששמו של המגן הימני עלה כמועמד לחזור לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

דור אלו, סאן מנחם | מאור אלקסלסי

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמהפך הדרמטי שרשמו בניצחון 2:3 על בני סכנין. בקריית שמונה החמיאו לשחקנים על האופי כאשר את מירב המחמאות סחט רועי קהת שנמצא בכושר מעולה. "זה היה מהפך מטורף, לא בכל יום רואים דבר כזה", אמרו במועדון. עם זאת בקרית שמונה לא היו מרוצים מהיכולת, במיוחד במחצית הראשונה. "יש לנו עוד הרבה מה לשפר, לוקח זמן להתחבר", אמר שחקן בקבוצה.

שחקני קריית שמונה חוגגים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי