שחקני מכבי ת"א מרוצים מרכישת ביטון: "יהיה לו יותר קל להצליח העונה"

לאחר רכישת הקשר מלודוגורץ, בקבוצה סיפרו: "הוא שחקן נהדר ועונה שנייה היא יותר קלה". ואן לוון הזהיר מירידות בקצב המשחק ודרש ריכוז מלא במשחק החוץ נגד שחטיור קרגנדי (16:00 בספורט4)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות שלה לקראת המשחק היום מול שחטיור קרגנדי במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-15:55 בספורט4). המאמן פטריק ואן לוון שוחח עם השחקנים ואמר בין היתר: "החוזק של היריבה הוא בפיזיות שלה ובמשמעת. אנחנו חייבים להיות מאוד מרוכזים ולא לטעות". ואן לוון העיר לשחקנים על השגיאות במשחק הבית האחרון מול טרנבה לפני שבוע ובעיקר ביקש שלא יהיו ירידות חדות בקצב המשחק ובאינטנסיביות.

על פי האימונים האחרונים ואן לוון שוקל לשלוף שפן בדמות עידו שחר ולהציב אותו לפני שרן ייני ודן גלזר. יחד עם זה, ייתכן שהמאמן יוותר בסוף על הרעיון וימשיך בקישור עם אבי ריקן. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לא לעסוק יותר מדי בנושא המשטח הסינתטי, אבל מכיוון שמדובר בסוג דשא שאינו רגיל עבור שחקנים ישראלים, מקווים במועדון שהשחקנים יהיו מאוד מרוכזים ולא יעשו טעויות, בעיקר בחלק האחורי.

בתוך כך, בקרב השחקנים קיימת שמחה גדולה נוכח החתמת דן ביטון. שחקנים רבים בקבוצה מאוד מאמינים בביטון ומשוכנעים שהוא יכול לתרום הרבה יותר מכפי שתרם בעונה שעברה. "עונה שנייה היא יותר קלה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "יהיה לדן יותר קל להצליח ולהתבלט בעונה הקרובה. הוא שחקן נהדר".

ביטון עדכן שחקנים בקבוצה שהוא בכושר סביר ביחס למי שלא שיחק עד כה בצורה מסודרת, אבל שיתופו במשחק הגומלין בעוד שבוע מול קרגנדי עדיין תלוי באימונים שלו בשבוע הבא.

דן ביטון חוגג עם אופיר דוידזאדה | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

בנושא אחר: עמותת "אחים לסמל", המורכבת מאוהדי מכבי תל אביב, גייסה באמצעות קמפיין מימון המונים מעל 200 אלף שקל לטובת חבילות מזון לראש השנה למען אוכלוסיות שידן אינה משגת, בהן חיילים בודדים, ניצולי שואה, קשישים ועוד. בפרויקט לוקחים חלק פעיל גם קרן מכבי ומועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, כשגם שחקנים במועדון בהווה ובעבר תרמו את חלקם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי