דיווח: אדוארדו גררו נכלל בין המועמדים לחזק את בורדו

play
אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי
גלוך שותף לאחר הסערה, ניר ביטון ערך בכורה: מכבי תל אביב עלתה לשלב הבא 02:36

בצרפת נטען שהיורדת לליגת המשנה מעוניינת בחלוץ של מכבי תל אביב "בסכום נמוך ממיליון יורו או בהשאלה", למרות שהוא "נחשב להימור"

(גודל טקסט)

אדוארדו גררו ממשיך לחפש את התחנה הבאה שלו אחרי מכבי תל אביב, שמעוניינת גם היא למצוא לו קבוצה אחרת לאור העומס בסגל ההתקפי שלה. היום (שלישי) דווח בצרפת כי אחת המועמדות להחתים את החלוץ הפנמי היא בורדו, שנשרה בעונה האחרונה לליגת המשנה אחרי 30 שנה בליגה הבכירה.

"זה נראה כמו הימור על שחקן שלא מכיר את הליגה ואת צרפת", נכתב בדיווח. "תכונותיו הפיזיות עשויות להוות נכס, הוא מתפקד טוב בריצות לעומק ומביא לידי ביטוי את הנוכחות הפיזית שלו. גררו הוא אחת מן האופציות הרבות שבורדו שוקלת, כאשר רכישה בסכום נמוך ממיליון יורו או השאלה עשויות לבוא בחשבון".

שחקן הפועל ירושלים אדוארדו גררו
בורדו עשויה להמר עליו. אדוארדו גררו | ברני ארדוב

גררו רשם בעונה שעברה חמישה שערים ושלושה בישולים ב-37 הופעות בכל המסגרות. מכבי תל אביב השאילה אותו להפועל ירושלים לאחר שהחתימה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' בחלון ההעברות של החורף. שחקן נבחרת פנמה בן ה-22 הוזכר כמועמד גם לאטרומיטוס היוונית ולסרקל ברוז' הבלגית. בכל הנוגע לאטרומיטוס, העובדה שווידאר קיארטנסון חתם בשורותיה אתמול ככל הנראה מורידה את אופציית גררו מהשולחן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי