איגוד השופטים על התלונה של כאוכב: "טענות חסרות ביסוס"

השער של בני ריינה נגד כאוכב | צילום מסך, איגוד השופטים

התלונה במשטרה שהוגשה נגד הקוונים לאחר ההפסד לבני ריינה במה שהיה משחק על העלייה לליגה הלאומית, הובילה לתגובה חריפה: "עוזר השופט ממוקם בזווית הטובה ביותר לאבחן האם הכדור עבר במלוא היקפו את הקו"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שיו"ר הפועל כאוכב הגיש תלונה במשטרה נגד הקוונים במשחק הדרמטי בו הפסידה הקבוצה 2:1 למכבי בני ריינה משער מאוד גבולי לקראת הסיום שבעקבותיו הפסידה כאוכב ליריבתה את הכרטיס השני ומבחינת שתי הקבוצות ההיסטורי לליגה הלאומית, איגוד השופטים התייחס הערב (שישי) רשמית לאירוע.

"זוויות הצילום הקיימות אינן מאפשרות בשום אופן לקבוע ודאות ביחס להחלטה ובוודאי שלא ניתן לקבוע כי מדובר בהחלטה שגויה", נמסר בהודעה חריפה, "עוזר השופט ממוקם בזווית הטובה ביותר לאבחן האם הכדור עבר במלוא היקפו את קו השער. הטענות שהועלו כי מדובר בהחלטות שגויות הינן חסרות כל ביסוס. איגוד השופטים מגבה באופן מלא את צוות השיפוט ובפרט את שני עוזרי השופט בהחלטותיהם. כמו כן, איגוד השופטים דוחה בתוקף את ההשתלחות של מי מנציגי קבוצת הפועל כאוכב כלפי עוזרי השופט".

האיגוד גם סיפק הסבר מקצועי וצירף לכך תמונות: "החלטת הנבדל הינה ביחס למסירה הראשונה לשחקן התוקף שבקרבת עוזר השופט ולא ביחס למסירה השנייה להבקעת השער. ניתן לראות בצילום כי ברגע המסירה לא נראה כלל קו ההגנה ולא השחקן התוקף הרלוונטי. בעת שזווית הצילום מאפשרת לראותם, הרי שניתן להבחין שעוזר השופט ממוקם כנדרש אל מול קו ההגנה וכי השחקן התוקף נמצא משמעותית קרוב יותר לשער ביחס לקו ההגנה. עוד ניתן לראות כי עוזר השופט מניף את הדגל באופן ברור לנבדל כבר כאשר הכדור באוויר ובטרם בכלל נמסר למצב ההבקעה".

השער של בני ריינה נגד כאוכב | צילום מסך, איגוד השופטים
השער של בני ריינה נגד כאוכב | צילום מסך, איגוד השופטים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי