סבע: "14 נקודות? ברור שאפשר למחוק את הפער"

דיא סבע
דיא סבע | אודי ציטיאט

כובש השער שהעלה את הפועל באר שבע לשמינית גמר גביע המדינה נשמע אופטימי לקראת מכבי ת"א: "אנחנו עדיין קבוצה טובה ומועדון גדול". על יכולתו האישית: "דעתי שיהיה יותר קשה, ולא אדפוק 30 גולים כאילו כלום"

(גודל טקסט)

לאט אבל בטוח, דיא סבע הבאר שבעי מתחיל לצמצם רווחים מסבע הנתיינתי, שקרע את הליגה בעונה שעברה והוכתר כמלך שעריה. הכתר האישי אולי לא ינדוד בעקבותיו דרומה, אבל סביר להניח שהוא "יסתפק" בתואר אחר, קבוצתי לשם שינוי. בזכותו האלופה טרם אמרה את המילה האחרונה ושערו בדקה ה-119 לרשת בית"ר תל אביב/רמלה לא רק סידר את הכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה, אלא גם חסך מבוכה ענקית מקבוצתו במקרה של הדחה, אם וכאשר ההכרעה הייתה עוברת לשלב הרולטה מהנקודה הלבנה.

סבע כבש מבישול של ניב זריהן, ושריקת הסיום מצאה אותו בעיצומה של חאפלה מוזרה לצד חבריו. "אני משחק כחלוץ, בשביל זה אני שם. חיכיתי 120 דקות כדי להיות במקום הנכון בזמן הנכון", אמר סבע בסיום המשחק. "ידענו שמצפה לנו משחק קשה, ודווקא התכוננו טוב. אבל לא הלך לנו. מגיעה מילה טובה לקהל שהיה לצידנו ועודד 90 ו-120 דקות. בסוף זה השתלם".

 

איך עושים את הסוויץ' לקראת מכבי ביום שלישי? "אין הרבה זמן, צריך לקחת את התוצאה מהגביע ולהמשיך קדימה. יש לנו יומיים להתכונן טוב כדי להגיע כמו שצריך. אנחנו הפועל באר שבע, לא צריך לשכוח את זה. אי אפשר להסתיר שאנחנו בעונה פחות טובה, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה ומועדון גדול".

אתה חושב שאתם מסוגלים למחוק פער 14 הנקודות ולזכות באליפות? "ברור שאפשר למחוק את הפער, אם לא היינו חושבים ככה אפשר היה לסגור את הליגה".

תוכל לשחזר את מכסת השערים שלך מהעונה שעברה? "אני מתרכז בעונה הזאת. בעונה הקודמת הלך יותר. ידעתי שיהיה יותר קשה, ולא 'אדפוק' 30 גולים כאילו כלום". 

גם מאמנה  של הפועל באר שבע, ברק בכר, דיבר לקראת המפגש נגד מכבי ת"א והבטיח לנסות "לנצל את הדברים הפחות טובים של מכבי"


סבע. אופטימי לקראת המשך העונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי