יו"ר אום אל פאחם: "עכשיו גם מיץ' גולדהאר מכיר אותנו"

שחקני אום אל פאחם חוגגים
שחקני אום אל פאחם חוגגים | דני מרון

אחמד אבו אלעם התראיין אצל אילה חסון ב-103FM וסיפר בבוקר שאחרי ה-2:3 הסנסציוני על מכבי ת"א: "שאלתי את אשתי אם אני חולם או לא. מדינה שלמה חיכתה מול הטלוויזיה ואנחנו לא ציפינו לנצח"

(גודל טקסט)

אום אל פאחם מתקשה לעכל את סנסציית הענק. זה לא רק שהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית הצליחה להדיח את מוליכת ליגת העל והאלופה הבלתי מנוצחת מכבי תל אביב, קבוצה שספגה שער אחד בלבד ב-14 מחזורים, אלא שהיא גם עשתה זאת חרף פיגור 2:0 כבר בפתיחת המשחק.

בבוקר שאחרי ה-2:3 המדהים, יו"ר הפועל אום אל פאחם, אחמד אבו אלעם, התראיין אצל אילה חסון ב-103FM וסיפר כיצד הצליחה קבוצתו לחולל הפתעה ענקית שכזו: "אספר לך מדוע זה קרה. לקחתי את המאמן והשחקנים במחצית ואמרתי להם שהם משחקים נגד מכבי תל אביב, אין לנו מה להפסיד – רק להרוויח. קבוצה אחת בארץ כבשה שער נגד מכבי תל אביב ופתאום הכנסנו שלושה שערים נגד מכבי תל אביב והמשחק הסתיים 3:2.

"אנשים לא ידעו מיהם אום אל פאחם לפני המשחק, היום כבר כולם יודעים, כולל האיש שהכניס מיליונים למכבי תל אביב ויושב בקנדה", המשיך אבו אלעם, "שידעו שיש כאן עיר תוססת. אחרי מהומות אוקטובר בשנת 2000 נהיה סדק בין המגזר הערבי ליהודי. באנו לכדורגל בדיוק בשביל הדבר הזה – כדי להחזיר את הדו קיום. יש לי 19 שחקנים יהודים וארבעה שחקנים ערבים. זה לא קרה בשום קבוצה במדינה. היום השחקנים נכנסים לאום אל פאחם, רואים את האנשים והופכים להיות השגרירים הכי טובים שלנו".

לסיכום אמר היו"ר:  "כדורגל נועד לרגעים האלה. אתמול עיר שלמה חיכתה מול הטלוויזיה. לפני המשחק לא ציפינו שננצח והייתה סנסציה. קמתי הבוקר ושאלתי את אשתי אם אני חולם או לא. אום אל פאחם ניצחה את מכבי ת"א".


אבולעם ואבו שלמה. "לא ציפינו שננצח והייתה סנסציה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי