חיימוב יעבור ניתוח ויחזור רק בעונה הבאה, בלבול ושחר ייפגשו

מרקו בלבול, רפי אוסמו
מרקו בלבול, רפי אוסמו | אודי ציטיאט

איפוק בכרמל לאחר ההעפלה לרבע הגמר, המאמן רוצה לצרף שני קשרים. השוער שגמר את העונה: "לעתים צריך לקבל החלטות קשות, אמשיך לתמוך מהצד". שביעות רצון מהשער של שועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה אמנם שמחו לאחר הניצחון אתמול (שלישי) 0:1 על הפועל אום אל פאחם וההעפלה לשלב רבע הגמר, אך במועדון יודעים יש הירוקים הציגו משחק לא טוב ועליהם להשתפר משמעותית. "לפני שנה וחצי כנראה שהיינו מפסידים כאלה וחשוב שעברנו שלב", אמר גורם במועדון, שצינן את ההתלהבות: "מצד שני, ראינו לא מעט נקודות מדאיגות ואין ספק שהצוות המקצועי יידע למצוא את הפיתרון".

בחיפה לא אהבו את משחק ההגנה של הקבוצה במחצית השנייה כאשר היריבה מהליגה הלאומית קיבלה ביטחון, הגיעה להזדמנויות ואף פגשה בקורה. בכל מקרה, בקבוצה ישאירו את הגביע מאחור ויחלו בהכנות למשחק הליגה בשבת נגד סקציה נס ציונה, כשהפער ממכבי תל אביב עומד כזכור על ארבע נקודות.

הבוקר (רביעי) הודיע המועדון כי גיא חיימוב שסובל מקרע בכתף יעבור ניתוח שישבית אותו עד לסיום העונה. חיימוב, שאיבד את מקומו בהרכב לג'וש כהן, אמר לאתר הרשמי: "לפעמים בחיים צריכים לקבל החלטות קשות. הניתוח הוא הדבר הכי חשוב לבריאות שלי ולהמשך הקריירה. כמובן שאמשיך לתמוך ולעודד מהצד את החברים שלי ואת הקבוצה בכל המטרות שיש לנו העונה".

מכבי חיפה מעפילה לרבע הגמר. "בשנה שעברה היינו מפסידים משחק כזה" (מאור אלקסלסי)

במהלך הימים הקרובים או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא צפויה להיערך פגישה מקצועית בין המאמן מרקו בלבול לראשי המועדון, בנוכחותו של הנשיא יעקב שחר, כדי להעריך כיצד הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות בחורף. נראה שבלבול ידרוש לפחות שני שחקנים, וביניהם קשר אחורי וקשר נוסף למרכז השדה שיהוו תחרות לשחקני ההרכב הראשון. במועדון רוצים למצוא שחקן פיזי שיוכל לעזור גם בחילוצי כדור. "זה לא פשוט למצוא שחקנים איכותיים בחודש ינואר, אבל אנחנו בוטחים במערך הסקואטינג שלנו", אמרו בכרמל.

מנגד, בקבוצה מקווים להשתחרר כבר בימים הקרובים מחוזהו של הקשר ז'אנדו פוקס, כדי שיוכלו לרשום זר חדש על חשבונו. קשר אום אל פאחם, מוחמד אבו שאקר, שהרשים את הצוות המקצועי אתמול, נמצא במעקב כבר מספר שבועות ועל כל זה פורסם לראשונה בספורט1.

במועדון שמחו שמי שכבש את שער הניצחון המשמעותי היה ירדן שועה שנגח מצוין לרשת במחצית השנייה דקות ספורות לאחר שעלה מהספסל. בכרמל מקווים כי השער יביא לתפנית וההתעסקות המוגזמת סביב עתידו תיפסק. החלוץ זכה למחמאות מצד רבים במועדון. בכל מקרה, בחיפה ציינו כי בלבול ימשיך לקבל החלטה מקצועית לפני כל משחק ועל כן שועה יצטרך להוכיח את עצמו בכל אימון. "ירדן מלא בכישרון וכבש את השער הניצחון, הכל תלוי בו. אם ימשיך להתאמן בצורה טובה, הוא יקבל הזדמנויות רבות יותר", אמרו בכרמל. דברים ברוח דומה אמר גם בלבול עצמו מיד לאחר המשחק.

ירדן שועה חוגג. במועדון מקווים לתפנית חיובית (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי