חוגג בפוסט לאוהדים: "נרים את עצמנו מהערב המביש הזה"

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

בעלי בית"ר ירושלים פנה לקהל לאחר ההדחה מהגביע: "מבינים שצריך לחשב מסלול מחדש, הקבוצה בועטת בדלי יותר מדי פעמים. ברגעים האלה אנחנו חייבים אתכם יותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עברה אמש (חמישי) את הערב הקשה ביותר שלה העונה, כשהודחה מגביע המדינה על ידי מכבי פתח תקווה. אוהדי הקבוצה מהבירה לא הסתירו את זעמם לאחר המשחק ונתנו לשחקנים ולמאמן רוני לוי לשמוע זאת היטב, כשאחד מהם אף התעמת עם המנהל המקצועי יוסי בניון. לאחר שחלפו מספר שעות והרוחות נרגעו מעט, הבעלים משה חוגג פרסם פוסט ברשת החברתית בו פנה אישית לאוהדי הקבוצה.

"כואב לכולנו אותו דבר", כתב חוגג בתחילת דבריו, "מבינים שצריך לחשב מסלול מחדש. לא חושב שיש מישהו במועדון שלא היה לו לילה קשה מאוד. הקבוצה בועטת בדלי יותר מדי ברגעים חשובים. נרים את עצמנו מהערב המביש הזה ונחשוב לעומק איך משתפרים".

הבעלים המשיך וביקש מהאוהדים לתמוך בקבוצה במשבר שנקלעה אליו: "ברגעים האלו אנחנו חייבים אתכם יותר מברגעים היפים. אני מודד את החברים שלי ברגעים הקשים, כשכלום לא הולך ואתה למטה אתה רואה למי באמת אכפת, מי באמת אוהב. תושיטו יד לאהבה שלכם, בואו למשחקים כדי לעזור לנו לקום חזקים יותר. כוחנו באחדותנו", חתם חוגג את דבריו.

הפוסט המלא של חוגג. (פייסבוק)
הפוסט המלא של חוגג (פייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי