אבי לוזון: "בר הקשר הכי טוב בארץ. עבדה? לא אמכור אותו גם תמורת שני מיליון יורו"

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

אחרי העלייה לגמר, יו"ר פ"ת סגר חשבון ב-103FM: "לא סלחתי לרפואה, אני בדואי". על בית"ר ירושלים: "לא כיבדה את עצמה". וגם: האם היו אוהדים בנתניה ובאיזו קבוצה גיא לוזון נכשל?

(גודל טקסט)

יממה לאחר שמכבי פתח תקווה העפילה לגמר גביע המדינה על חשבון הפועל תל אביב, אבי לוזון, יו"ר המועדון, דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לטענות של האדומים לפיהן קבוצתו הכניסה קהל לאצטדיון בנתניה.

האם היו אוהדי מכבי פתח תקווה באצטדיון: "זה הקשקוש הכי גדול ששמעתי. אני אבי לוזון באתי להיכנס אתמול ואנשי האבטחה לא ידעו מי אני וביקשו ממני תעודת זהות, על מה הם מדברים בכלל? היו 15 איש פחות או יותר ביציע. אתה יודע למה? כי היו עשרה אנשים שמותר להכניס ועוד ארבעה-חמישה מחליפים. כשאתה מוביל, מה לעשות, הקהל שר ומעודד. כשאתה בפיגור 2:0, האנשים שלך מתחפרים מתחת לכיסא. אני אומר לך כאן ועכשיו, הלוואי שיהיו בגמר אוהדים. כל כמות של כרטיסים שתהיה לנו לנו, אני מבטיח לכם, תימכר. אנחנו מפעילים על פרופסור גרוטו לחץ שייאשר לפחות 1,000 או 2,000 אוהדים בגמר".

על היריבה בגמר והעונה הבאה בליגת העל: "אין לי שום עדיפות מול מי לשחק, מי שבא ברוך הבא. כמובן שעל הנייר בני יהודה נחשבת פחות טובה מבאר שבע, אבל במשחק אחד בגביע אף אחד לא יכול לדעת כלום. אם בני יהודה ניצחה את מכבי תל אביב בגמר בפנדלים, אז הכל יכול להיות. לגבי העונה הבאה, מכבי פתח תקווה תמיד כיוונה להיות בפלייאוף העליון. יש לי סגל שחקנים טוב מאוד שאני אשאיר את רובו ואביא שלושה- ארבעה זרים. למכור? השנה אני לא מוכר אף אחד. במיליון יורו או בשני מיליון יורו אני לא אמכור את ליאל עבדה. ארד בר הוא שחקן מוכשר, שיגיע לנבחרת ישראל ויהיה בהרכב שלה. אני אולי משוחד, אבל לדעתי הוא מספר 8 הכי הטוב בישראל".


ארד בר עם גיא לוזון (דני מרון)

העלייה לגמר: "סגרנו כמה חשבונות שהיו פתוחים. גיא לוזון מאוד אהב להיות בהפועל תל אביב והוא לא נישאר שם רק בגלל ששחררו לו חמישה שחקנים לפני המשחק בקריית שמונה. הוא לא רצה להתבזות ולרדת ליגה. בבית"ר ירושלים זה היה מחדל ששלחו אותו הביתה אחרי שבעה מחזורים. במקרה של גיא עם הפועל אין שום נקמה. דיברתי על שלושה מקרים ספציפיים. אחד זה הסיפור של המשחק האחרון עם קובי רפואה שאימן בהפועל ועד היום אנחנו לא מדברים. אני לא סלחן, אני בדואי".

הדחת בית"ר בסיבוב הקודם: "בית"ר לא כיבדה את עצמה בעונה שירדנו ועשתה חגיגה עם יוסי בניון מול אשדוד. היה ברור שצריך לתת לפנדליסט לבעוט ואשדוד הייתה יורדת ליגה באותו רגע, אבל הם התעסקו רק בחגיגה ונתנו ליוסי, שאני מאוד מעריך, לבעוט פנדל ןמה לעשות שהוא לא פנדליסט בלשון המעטה. הוא החמיץ כמו שהוא החמיץ בפנדלים של מכבי תל אביב בגמר נגד בני יהודה ובגללו הם הפסידו את הגביע. מכבי פ"ת לא נסעה לאירופה בגלל שבני יהודה לקחו את הגביע בזמנו. ככה שהכל נסגר".

על כך שבפתח תקווה אין על גיא לוזון לחץ: "הוא גם הצליח מאוד בבני יהודה. אני אומר לגיא את זה גם בפנים, יש מקום אחד שהוא לא הצליח וזה במכבי חיפה, כי שם יעקב שחר העמיד לרשותו את כל התנאים. בבית"ר קרה מה שקרה והתחילו להחתים לו שחקנים. גיא אמר שהוא לא רצה את ערן לוי, אבל הביאו אותו בכל זאת. היו כל מיני דברים ואני לא חושב שזה כישלון וגם בהפועל תל אביב הוא לא נכשל. הוא ביקש להשאיר לו את ההרכב ולא השאירו לו. המקום היחיד שהוא לא הצליח זה מכבי חיפה".

מאמן הנבחרת הבא: "אני לא רוצה להגיד את הסדר שלי, כי כולם חברים שלי. מי המועמד שלי? אין לי את היכולת לבדוק אותם לעומק, כי ברק בכר ויוסי אבוקסיס לא עבדו אצלי".


אבי לוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי