בלי סינדרלות מליגה א': קבוצות הליגה הלאומית עלו לשמינית הגמר

קבאלה העניק לראשון לציון 0:1 על דימונה בתוספת הזמן, אום אל פאחם גברה 0:2 על אתא ביאליק, 0:4 לנוף הגליל על הפועל הרצליה

(גודל טקסט)

שלוש קבוצות נוספות מליגה א' ניסו את מזלן הערב (ראשון) כאורחות של יריבות מהליגה הלאומית וקיוו להעפיל לשמינית גמר הגביע, אבל כולן הודחו: המוליכה הדרומית מ.ס. דימונה הפסידה 1:0 בתוספת הזמן בראשון לציון, הפועל הרצליה הובסה 4:0 בנוף הגליל ומכבי אתא ביאליק הפסידה 2:0 באום אל פאחם.

הפועל ראשון לציון – מ.ס. דימונה 0:1

מוליכת ליגה א' דרום חלמה על הופעה היסטורית בשמינית גמר הגביע והצליחה למתוח את הכתומים בגשם הבלתי פוסק בסופרלנד, אבל החמצת ענק של סתיו פיניש מול שער חשוף בדקה ה-86 עלתה ביוקר חמש דקות לאחר מכן, כשבראניי קבאלה נותר חופשי ברחבה והכריע את המשחק עבור הפועל ראשון לציון. דימונה תחזור להתרכז בליגה, בניסיון להעפיל לליגה הלאומית עם הסגל עתיר הניסיון בהובלת המנהל המקצועי ניר קלינגר והמאמן שמעון ביטון. המארחת שבה לשמינית הגמר אחרי שבע שנות היעדרות.

דקה 90+1: גול! רועי זריהן הכניס כדור לרחבה, קיזיטו הסתובב ובעט חלש ובראניי קבאלה המושאל מבית"ר ירושלים נותר חופשי והרשית. 0:1 דרמטי להפועל ראשון לציון.

לוואגה קיזיטו, חלוץ הפועל ראשון לציון
בישל את שער הניצחון. לוואגה קיזיטו | אריאל שלום

הפועל נוף הגליל – הפועל הרצליה 0:4

כמעט 12 שנים חלפו מאז המפגש האחרון בין השתיים, אז עוד בליגה הלאומית (1:1 באפריל 2012). הפועל הרצליה שבה אז תוך שנתיים לליגה א', הספיקה לעבור מהצפון לדרום (כרגע במקום השמיני) והערב קיוותה להפתיע בגרין ולהעפיל לשמינית גמר הגביע לראשונה מאז 2006/07, אבל זה לא היה כוחות. נבו שדו כבש בדקה ה-26 ובישל לקפטן ג'ניה ברקמן אחרי חמש דקות, בן מיזן פתח לראשונה וחגג שער בכורה (39) וג'וליאן שלופה חתם (53) עבור מוטי איוניר.

דקה 26: גול! ג'וליאן שלופה הרים מצד ימין, נבו שדו נגח ונעצר על ידי השוער מתן גלנטי, אבל את הריבאונד בעט מקרוב לקורה ופנימה. 0:1 לנוף הגליל.

דקה 31: גול! שדו הרים קרן מצד ימין, גלנטי יצא לא טוב וג'ניה ברקמן נגח אל הרשת. 0:2 להפועל נוף הגליל.

דקה 39: גול! שי מוסינקו העביר כדור רוחב טוב מצד ימין ובן מיזן נותר חופשי ברחבה ומהאוויר המשיך פנימה וחגג שער בכורה. 0:3 לנוף הגליל.

דקה 53: גול! המארחת יצאה למתפרצת של ארבעה על שניים, אלון בוזורגי פרגן לשלופה שכבש בקלות. 0:4 לנוף הגליל.

הפועל אום אל פאחם – מכבי אתא ביאליק 0:2

אחרי ארבע שנים רצופות בהן הגרילה יריבות מליגת העל בסיבוב ח', להפועל אום אל פאחם היה מפגש נוח על הנייר מול הרביעית בליגה א' צפון. מכבי אתא ביאליק בנתה על מאזן החוץ המרשים – חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וסך הכול 11 משחקים ללא הפסד כאורחת (מאז ה-21 במגדל העמק במרץ אשתקד) – אבל אחרי שהחזיקה מעמד 62 דקות נכנעה לשער של עוז פרץ ולא הצליחה לרדוף. שער עצמי של עומר אדלר סגר את הסיפור.

דקה 62: גול! הגנת אתא ביאליק קפאה ועוז פרץ נותר חופשי ומ-10 מטרים בעט אל המשקוף ופנימה. 0:1 להפועל אום אל פאחם.

דקה 73: גול! גל לוי העביר כדור רוחב מצד שמאל ועומר אדלר כבש לשערו הוא. 0:2 להפועל אום אל פאחם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי