ב"ש הודיעה לסימאו: לא נממש את האופציה, אך תפתח בהרכב בגמר

דויד סימאו | מאור אלקסלסי

"הוא מתאמן כמו מקצוען, יוסי סומך עליו", הסבירו במועדון את ההחלטה. ביטון וגולדברג תורגלו כמגנים, גם יוספי בפנים. אבוקסיס הקרין תקציר של ליאל עבדה ולידור כהן, כוכבי מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

רגע לפני גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה (שני, 20:45), הפועל באר שבע הודיעה לסוכנו של דויד סימאו כי לא תממש את האופציה להאריך את ההתקשרות.

כפי שכבר פרסמנו, באר שבע החליטה להיפרד מהשחקן גם בגלל סיבה מקצועית, אבל בעיקר כלכלית, משום שעלות כרטיסו היא 300 אלף יורו. למרות זאת, סימאו צפוי לפתוח בגמר: "הוא מתאמן כמו מקצוען, יוסי סומך עליו", אמרו במועדון.

לצדו של סימאו יעלה בגמר גם הפורטוגלי ז'וסואה, שלאחרונה השתלב ברוטציה כדי לא לסכן אותו למשחק החשוב. אבוקסיס התמקד באסיפה בחלק ההתקפי של מכבי פתח תקוה – לידור כהן, ליאל עבדה, דור חוגי ואור אינברום. "יש להם קבוצה כשרונית, צריך להיות עירניים ודרוכים", אמר המאמן לשחקנים.

ז'וסוואה, דויד סימאו
דויד סימאו עם ז'וסוואה | מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס צפוי לעלות עם בן ביטון כמגן ימני, כששון גולדברג מקבל עדיפות על אורן ביטון בצד שמאל. כך או כך, הקבוצה תשחק עם ארבעה שחקני הגנה. כזכור, מי שלא כשיר הוא רמזי ספורי, זכר לפציעה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי תל אביב. מרואן קבהא ערך עוד אימון מלא. גם אלטון אקולטסה יפתח כמובן.

אוהדי באר שבע ממתינים לתשובה לגבי אופי החגיגות, אם הקבוצה תזכה בגביע כמובן. בהנהלה יקבלו החלטה עד מחר בבוקר כשייתכן שהחגיגות ייערכו במספר מוקדים, בפאב מקומי, באזור הבית האדום ובמוקדים נוספים.

שחקני הקבוצה לא הופתעו מכך שאלונה ברקת לא תגיע לגמר. "העובדה שהיא בבידוד רק מקלה עליה, אנחנו בטוחים שהיה לה קשה מאוד להחליט. בכל זאת, יש סביבה המון לחץ כי אוהדים רוצים שהיא תחזור ולא תפעל רק מאחורי הקלעים", אמר אחד מהם. היום תצא הקבוצה למלון באזור המרכז, שם תערוך את ההכנות האחרונות לקראת המשחק.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג; ז'וסואה, מרואן קבהא, דויד סימאו, אלטון אקולטסה, תומר יוספי; בן שהר.

בתקציר: 0:2 על מכבי ת"א במחזור הסיום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי