אז'ובל ייבדק, אטוולד: "נקווה שלא נסבול עכשיו מפציעה נוספת"

החלוץ של נתניה שכיכב בגביע עם צמד נגד בקעת הירדן, נפגע בקרסולו ונאלץ לנטוש את המשחק לקראת סופו. במועדון גם ממתינים לתוצאות ה-MRI של בנדה. המאמן הוסיף: "לא ציפיתי למשחק קל"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה צלחו אמש (שישי) את משימת הגביע שלהם לאחר שניצחו ללא בעיות מיוחדות בתוצאה 0:2 את הפועל בקעת הירדן מליגה א'. המאמן ריימונד אטוולד עלה הרכב הכי חזק שעומד לרשותו, כאשר בנתניה מאוד רוצים להתקדם בגביע, כאשר גם חזונו של הבעלים אייל סגל היה להביא תואר ולאורך השנים בנתניה התייחסו ברצינות יתרה.

מי שהצליח להרשים הוא החלוץ בן אז'ובל, שקיבל את הצ'אנס בהרכב והחזיר בגדול עם צמד שערים, אך הבשורה הפחות טובה מכיוונו הגיעה לקראת סוף המשחק כאשר החלוץ נפגע בקרסולו ונאלץ לנטוש את המשחק לקראת סופו. החלוץ עתיד להיבדק. שחקן נוסף שבנתניה מחכים לאבחנה בנוגע למצב קרסולו הוא הקשר לאמק בנדה, שעבר צילום MRI ובנתניה ממתינים לפענוח, כאשר כזכור מדובר בפגיעה חוזרת של השחקן באותו האזור.

"לא ציפיתי למשחק קל" התייחס אטוולד למשחק. "כשאימנתי בשנה שעברה בליגה הלאומית פגשתי כמה פעמים קבוצות בליגה שמתחתיי ותמיד הן הצליחו להפתיע אותי. התכוננו למשחק קשה. אם היינו מבקיעים בהתחלה, היה מתפתח משחק שונה. היינו צריכים להילחם עד השנייה האחרונה כדי לוודא שנעפיל לשלב הבא וזה מה שעשינו. אנשים אולי יכולים להגיד שניצחנו כצפוי, אבל מבחינתנו, אנחנו רק שמחים שעברנו שלב".

הפציעה של אז'ובל: "זו נראית פגיעה רצינית. הוא סובב את הקרסול ונצטרך לראות לאחר מכן מה המצב. נקווה שלא נסבול עכשיו מפציעה נוספת".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי