יואב כץ רותח: "לא ייתכן שכל השריקות המכריעות הולכות עם הקבוצות הגדולות"

בעלי הפועל חיפה בביקורת קשה נגד השיפוט אחרי ההפסד 3:2 למכבי ת"א בגביע: "שלחנו לאיגוד מכתב, אבל הם כנראה אפילו לא קראו אותו". על עתידו של סילבס: "יש לו 8 משחקים ואז אחליט". סרדל יעמוד לוועדת משמעת?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כעס גדול בהפועל חיפה אחרי ההפסד 3:2 למכבי תל אביב אתמול (שלישי), אשר הביא להדחת הקבוצה מהכרמל מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר. במועדון זועמים על צוות השיפוט בעיקר בעקבות שתי שריקות משמעותיות – הם דרשו פנדל על עדן בן בסט בעבירה שנעשתה לטענתם על קו הרחבה, אך השופט שלום בן אברהם קבע שהפאול נעשה מחוץ לרחבה.

כמו כן, בהפועל חיפה טוענים שבתוך תוספת הזמן הקוון אישר את שער השוויון הדרמטי של בן בסט בדקה ה-94, ורק לאחר התערבות השופט הרביעי הוחלט לשרוק על נבדל, זאת כידוע כשהמשחק התנהל ללא מערכת ה-VAR.

במשך דקות ארוכות עמדו שחקנים הפועל חיפה מול בן אברהם והביעו את זעמם על ההחלטה. לירן סרדל אף ראה כרטיס אדום וצפוי לעמוד לוועדת משמעת. אבל לא רק השחקנים כעסו, גם יואב כץ, שצפה במשחק מארצות הברית, לא הסתיר את תחושותיו.

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי המועדון אמר לספורט1: "זה כבר מסתכל. לא יכול להיות שכל השריקות המכריעות יילכו עם המועדונים הגדולים. מצד אחד לא שורקים לנו פנדל ובצד השני מכבי ת"א מקבלת פנדל מפוקפק. פשוט לא יכול להיות שזה יימשך ככה. שלחנו מכתב ברור לאיגוד השופטים, וזה בכלל לא עזר ולא קיבלנו תשובה. אני בכלל לא בטוח שהם קראו את המכתב".

כעת, אחרי ההדחה מהגביע ואחרי שהקבוצה איבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, כל מה שנותר הוא להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה. ביום שני הפועל חיפה תסיים את העונה הסדירה במשחק מול הפועל חדרה, ובמקביל במועדון כבר יתחילו לבנות את העונה הבאה. עתידו של המאמן חיים סילבס טרם נקבע, וכץ סיפר בנושא: "יש לסילבס עוד שמונה משחקים ואז אחליט".

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי