הפועל ת"א מרוצה: "ניצחון של קלינגר". אלטמן מכוון גבוה לדרבי

במועדון שיבחו את המאמן אחרי ה-1:3 על נתניה וההעפלה לרבע גמר הגביע: "חילופים בינגו". הקפטן לקראת מכבי ת"א: "ניתן הכל כדי לעשות תוצאה טובה". ניסיון להכשיר את בן ביטון לדרבי, מחמאות לאייזן, סרדל וליידנר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שכחה מהר את ההפסד לבני סכנין במחזור האחרון של הליגה, כאשר גברה אתמול (שלישי) 1:3 על מכבי נתניה בגביע המדינה וטיפסה לשלב רבע הגמר. כעת, אחרי ההעפלה לשמונה האחרונות, האדומים מתכוננים באווירה רגועה יותר לדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב, שאמור להיערך בשבת, אך ייתכן כי מועדו ישתנה ליום ראשון.

המאמן ניר קלינגר עלה למשחק עם הרכב צעיר ולוחם, והושיב על הספסל את דן איינבינדר, עומרי אלטמן, לידורד כהן ודני גרופר. אליהם התווספו הפצועים – בן ביטון, אופק ביטון, שלומי אזולאי ואדי גוטליב, כמו גם רז שלמה המורחק. הפועל ת"א סגרה ניצחון שני בתוך שבועיים על נתניה בחוץ, דבר שלמרבה הצער לא זכור בשנים האחרונות במועדון.

היהלומים היו טובים יותר במחצית הראשונה ולחצו ללא תכליתיות על השער של ארנסטס שטקוס, אך בחצי השני הם פגשו קבוצה חדשה של מחליפים במהלך מתוכנן של קלינגר. גורם בהפועל ת"א אמר: "הניצחון שייך לקלינגר. החילופים המהירים בעמדות הנכונות בפתיחת המחצית השניה היו בינגו. הם נתנו נוקאאוט לנתניה. זה ניצחון שישנה את האווירה בהכנות לדרבי. הקבוצה בהחלט מכוונת גבוה יותר".

ניר קלינגר | ברני ארדוב

דן עזריה פרק את הכתף. הקשר נלקח בסיום המשחק לבית החולים, שהוא הוחזרה הכתף למקומה ומחר הוא יעבור צילום רנטגן שיאבחן את חומרת הפציעה. ניב סרדל, דורון ליידנר ושי אייזן קיבלו מחמאות בסיום הניצחון על היכולת הטובה שגילו.

לקראת הדרבי המתקרב, במועדון סימנו את בן ביטון כשחקן החשוב ביותר וינסו להכשירו להתמודדות מול מכבי ת"א. המגן, שפרק את הכתף נגד הפועל באר שבע, ינסה לשוב היום בהדרגה לאימונים כדי לקחת חלק במפגש מול הקבוצה מולה שיחק בחצי הראשון של העונה.

אושר דוידה יחמיץ את הדרבי בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם אדי גוטליב עדיין לא כשיר וימשיך להיעדר. הקפטן, עומרי אלטמן, כבר מתרגש: "עשינו ניצחון בסטייל ועכשיו יש דרבי חשוב והפנים אליו. ניתן הכל כדי לעשות תוצאה טובה".

בן ביטון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי