לוי מוטרד מההפסד, שום נראה מיואש: ביקורת קשה בהפועל כפ"ס

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | אודי ציטיאט

המאמן משוכנע ביכולתו להוציא את הקבוצה מהבוץ, אולם ה-3:0 המשפיל לעפולה בגביע סיבך את המצב: "צריך להפוך פה הכל, הקבוצה מפורקת", טענו במועדון. נציג הבעלים נכנס לחדר ההלבשה ומחה על היכולת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא קיוו אתמול (רביעי) לשכוח מעט ממאבקי ההישרדות בליגת העל ולהעפיל לרבע גמר גביע המדינה על חשבון הפועל עפולה מהליגה הלאומית, אלא שהערב שיכול היה לשפר את מצב הרוח הפך לסיוט של ממש. המועדון חווה את אחד הרגעים הקשים בשנים האחרונות וגם המאמן המנוסה אלישע לוי ספג את אחת התבוסות הקשות בקריירה, כשהקבוצה הושפלה 3:0 דווקא במשחק הראשון לעיני אוהדי הקבוצה שחזרו ליציע והגיבו בבוז צורם.

לוי נראה בסיום כמי שלקח מאוד קשה את ההפסד, אולם בקבוצה מספרים שהוא נותר בטוח בעצמו ומאמין שיצליח לחלץ את הקבוצה ולהשאיר אותה בליגה. עם זאת, נציג הבעלים עידן שום נראה כעוס עד מאוד במהלך המשחק ובמועדון סיפרו כי הוא לא מצליח להבין כיצד עונה שהחלה בהשקעה גדולה יחסית ובשיפוץ הסגל בינואר, עלולה להסתיים בכישלון גדול.

שום התהלך רבות באיזור חדר ההלבשה בסיום, נראה מיואש ולאחר מספר דקות נכנס לשוחח עם השחקנים ומחה על יכולתם. "זה היה מביך, מזעזע. הקבוצה נראית מפורקת, אבל זה המשך של התקופה האחרונה. אנחנו נראים זוועה. צריך להפוך פה הכל, את הסגנון, את צורת המשחק. הכל" אמרו במועדון.

לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה, למאמן אלישע לוי מצוקת בלמים: טל מכלוף פצוע, כשאל איתי שור המוצהב הצטרף גם המגן השמאלי אביב סולומון שהורחק אתמול ויכול היה להיות מוצב בעמדה. התקווה היחידה מגיעה מכיוונו של עומר דנינו, שעדיין לא חזר לאימונים זכר למכה שספג בברך ונמצא בספק גדול.

עמית מור | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי