בשורות טובות למכבי חיפה לפני הגביע: רוקאביצה ערך אימון מלא

ניקיטה רוקאביצה | אריאל שלום

מלך השערים עשוי לשוב לסגל ברבע הגמר מול עפולה בחמישי, דוניו לא כשיר לחלוטין וינוח. בכר הבהיר כי אין לזלזל ביריבה הצנועה אך כבר חושב על ב"ש וצפוי לערוך רוטציה רחבה. אשכנזי, מאיר וטוואטחה ישחקו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה הילוך בהכנותיה לקראת משחק רבע גמר הגביע ביום חמישי נגד הפועל עפולה. המאמן ברק בכר הבהיר לשחקנים כי אינו מזלזל ביריבה מהליגה הלאומית, לבטח אחרי שהעונה הקבוצה התקשתה ועברה בקושי את הפועל אום אל פאחם עם ניצחון דחוק 1:2. המאמן יחליט ביממה הקרובה על ההרכב וצפוי לבצע רוטציה רחבה במטרה לתת לשחקנים בכירים לנוח לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני.

הירוקים קיבלו היום (שלישי) בשורה משמחת – ניקיטה רוקאביצה ערך אימון מלא. מלך שערי הליגה, שנפצע בגיד האכילס, לא שותף ב-0:3 על מ.ס אשדוד ולא נכלל בסגל ב-0:4 על קריית שמונה. הוא ינסה לערוך אימון מלא גם מחר, ואחריו תתקבל ההחלטה האם ישולב מול עפולה. לעומתו, גודסוויי דוניו ערך אימון חלקי ובצוות המקצועי לא יסכנו אותו והוא צפוי להישאר מחוץ לסגל.

מה שברור הוא שהבלם בוגדן פלאניץ' יזכה למנוחה גם בשל העובדה שנפצע בניצחון 0:4 מול הפועל קריית שמונה. הבלם ינסה לחזור לאימונים בסוף השבוע. ההערכות כן שמוחמד עוואד, שעלה מהספסל וכבש שער בכורה במחזור האחרון, יקבל אשראי בהרכב. עומר אצילי ייעדר בשל כרטיסים צהובים. חוסה רודריגס עתיד לחזור לסגל ומי שנמצא בתמונת ההרכב הוא יובל אשכנזי. הקפטן נטע לביא או מוחמד אבו פאני יפנו את מקומם. רז מאיר וטאלב טוואטחה יפתחו כמגנים בזמן שארנסט מאבוקה וסאן מנחם ינוחו ככל הנראה.

עוואד. עשוי לפתוח בחוד | דני מרון

טוואטחה טרם הצליח להשתלב בקבוצה העונה אל מול היכולת הנהדרת של מנחם ועל כן לא מן הנמנע שטוואטחה יבחן את עתידו, כפי שפרסמנו בחודש שעבר. גם מאבוקה עתיד לעזוב בתום העונה כאשר במועדון מעוניינים להתחזק במגן ימני זר. כזכור, כבר בינואר דובר על עזיבתו של מאבוקה אך לבסוף הוחלט להשאירו עד תום העונה. בקיץ יקווה בכרמל לצרף מגן איכותי יותר התקפית והגנתית.

ובחזרה למשחק – בחיפה מקווים שגם למשחק הגביע יגיעו שליש מהאצטדיון כאשר נכון לעכשיו נמכרו כ-6,000 כרטיסים. הבוקר גם קיבלה חיפה 500 כרטיסים למשחק החוץ מול ב"ש ביום שני ורק מנויי החוץ יקבלו את האפשרות להגיע לאצטדיון טוטו טרנר.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי
גם הכרטיסים לגביע נחטפים. אוהדי מכבי חיפה | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי