כעס בסכנין: "הפסד מביש, לא יכול להיות שהשחקנים יגיעו בגישה כזאת"

במועדון זעמו בעיקר על הטעויות הקשות במשחק ההגנה: "נראה היה שבית"ר ת"א יכולה לכבוש בכל התקפה, זה הזוי". כיאל וריאן ייבדקו לקראת הפועל חיפה, עותמאן וגנטוס יחזרו להרכב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מאמן בני סכנין, שרון מימר כינס את שחקניו רגע לפני המשחק החשוב לפני בית"ר תל אביב/בת-ים בשלב רבע גמר הגביע וציין: "זה משחק לא פשוט ואסור לנו לבוא יהירים. זה תלוי בנו ובדריכות שלנו". שחקניו אמנם הקשיבו, אך לא הפנימו את דבריו והציגו ללא ספק את המשחק החלש ביותר שלהם מאז הגעתו של המאמן עם 4:0 כואב באצטדיון דוחא.

"זה היה הפסד מביש. לא יכול להיות שכל השחקנים יגיעו בגישה כל כך רעה למשחק נוקאאוט", ביקרו בסכנין את השחקנים כאשר עיקר הטענות היו כלפי שחקני החלק האחורי: "זה היה נראה שבית"ר תל אביב הייתה יכולה לכבוש בכל התקפה, זה הזוי". גם אוהדי הקבוצה לא נותרו אדישים לתצוגה החלשה של סכנין וצעקו בסיום: "ביזיתם את המועדון".

בקבוצה מקווים כי התבוסה הביתית לא תפגע יתר על המידה על המשך משחקי הליגה. סכנין כזכור טרם הבטיחה את מקומה בליגת העל בעונה הבאה וכבר בשבת היא תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה, שעשוי להשפיע רבות על מקומה בטבלה.

מבחינה מקצועית, מימר יקבל בחזרה את המגן עלי עותמאן ואת הבלם מרון גנטוס שנעדרו בגלל צהובים, אך איסמיעל ריאן ובירם כיאל הפצועים בספק למפגש. האחרון התלונן על כאבים במפשעה, באימון המסכם שלפני משחק הגביע, ואף לא סיים אותו. עם זאת, החליט לפתוח במשחק וכעת במועדון חוששים שהחמיר את מצבו.

בירם כיאל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי