עצב באשדוד: בן זקן השתולל על לייבה, אכזבה מהקהל שלא הגיע

הקבוצה של בן שמעון רצתה להשיג חותמת לעונה נפלאה אך הודחה מהגביע לאחר 1:0 למכבי ת"א. הבעלים זעם על השופט בירידה לחדר ההלבשה והטיח בו צעקות והאשמות: "לא היה פאול, מאיפה זה בא?" אוואני סיים את העונה?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד רצו להשיג חותמת לעונה הנפלאה שלהם אך החלום התנפץ לרסיסים עם ההפסד אתמול (רביעי) 1:0 למכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה. שחקני הקבוצה ברובם נשכבו באכזבה על כר הדשא ובהמשך בחדר ההלבשה כעסו על השריקה של עידן לייבה לעבירה שלטענתם לא הייתה לפני הכדור החופשי של דור פרץ שהכריע את המשחק. מעבר לכך שחקנים תהו מדוע אף אחד לא שכב על כר הדשא מאחורי החומה.

שחקן בקבוצה אמר מנגד: "לא צריך לעסוק יותר בשער שספגנו מהכדור החופשי, זה רק יכאב ויעצבן אותנו יותר. מכבי ת"א הגיעה למצב אחד והיא חוגגת את ההעפלה במגרש שלנו, זה כואב". שריקת הסיום יצרה מתח באשדוד והסערה לא נרגעה שעה ארוכה.

הבעלים ג'קי בן זקן ליווה את השופט בירידה לחדר ההלבשה והטיח בו צעקות והאשמות כבדות תוך תנועות ידיים עצבניות. בעלי אשדוד צעק לעברו: "הוא לא נגע בו (העבירה של טום בן זקן על טל בן חיים). לא היה פאול, מאיפה השריקה שלך באה? גם עוד מאה שנים הם לא היו מנצחים אותנו בלי הפאול. למה לא הייתה התערבות של הקוון?". גם המאמן רן בן שמעון גילה את אכזבתו וביקר את השופט לאחר המשחק.

רמזי ספורי, דור פרץ | לירון מולדובן

השוער יואב ג'ראפי ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה ואמר: "הגביע היה חשוב לנו מאוד, ההכנה למשחק הייתה טובה. ספגנו שער בגלל חוסר מזל אבל עכשיו נותר לנו לסיים במקום השלישי בליגה. אנחנו רוצים להגיע לאירופה".

גורם בסביבת המועדון טען שתצוגת השיפוט אינה הסיבה להפסד: "לא ידענו לעשות את ההמשכיות מהתיקו 1:1 בבלומפילד נגד יריבה אגרסיבית. היא ידעה לקחה בשיניים את הכרטיס לחצי הגמר. חלום הגביע שלנו ימתין לעונה הבאה". במועדון, אגב, הביעו אכזבה גדולה מהקהל שגם בעונה נהדרת של הקבוצה לא מגיע למגרשים. אתמול היו רק 924 אוהדים, כולל מנויים. גורם סביב הקבוצה ציין כי קולם של אוהדי מכבי ת"א נשמע לאורך כל המשחק בעוד העידוד של המקומיים לא הורגש.

כעת הקבוצה תתרכז במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקווה ממנו ייעדר מוסא בגיוקו המוצהב. הבלם טימותי אוואני נפצע בשריר הירך האחורי, ייעדר לפחות שלושה שבועות ואולי סיים את העונה. גילי כהן, פאהד באיו, שלומי אזולאי ודין דוד ייעדרו גם הם מהמשחק הקרוב.

יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי