הרננדס צפוי לעזוב, במועדון יפגשו עם דור פרץ. צפו בחגיגות הזכייה בגביע

לאחר ה-1:2 הדרמטי על הפועל ת"א, השחקנים המשיכו למועדון "לייט האוס" בנמל. ואן לוון ימשיך על הקווים. משפחתו של הבלם לא התאקלמה, לקשר יוצע חוזה ארוך טווח. איך תיראה מכבי ת"א בעונה הבאה? עושים סדר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שלא הצליחה לזכות באליפות שלישית ברציפות, מכבי תל אביב שוב מחייכת. הקבוצה של פטריק ואן לוון זכתה בגביע המדינה לראשונה מאז 2015 – עונת הטרבל, בתום ניצחון דרמטי על הפועל תל אביב בגמר (1:2 בהארכה) אתמול (רביעי). אמנם התואר הגדל חמק ממנה אך היא סיימה עונה יפה ומכובדת עם שלושה תארים – גביע המדינה, גביע הטוטו ותואר אלוף האלופים.

צפו בשחקני מכבי ת"א חוגגים:

בקבוצה עדיין לא יודעים מתי והיכן יערכו חגיגות הזכייה הרשמיות. בינתיים, לאחר החגיגות הספונטניות בבומפילד עם המשפחות, יצאו שחקני ומנהלי הצהובים לחגוג במועדון "לייט האוס" בנמל תל אביב עד לשעות הבוקר המוקדמות. איתי שכטר ויונתן כהן נראו מחויכים במיוחד ורקדו וצהלו לרקע מוזיקה מזרחית ברקע. הגביע זכה לנשיקות רבות מצד כל שחקני הסגל. גם בחדר ההלבשה היו חגיגות אדירות בהובלת שכטר כמובן.

גורם בסביבת השחקנים אמר: "הגביע הזה הושג בזכות המכביזם – רוח המועדון שלנו. כשהיה נראה שהגביע יילך להפועל, הרוח עשתה את שלה. הזכייה בגביע היא פיצוי גדול, נרצה לזכות באליפות בעונה הבאה". מכבי, נזכיר, עברה דרך קשה מאוד עד לגמר כשהתגברה על הפועל חיפה, הפועל באר שבע, מ.ס אשדוד ומכבי חיפה במשחקי חוץ בזה אחר זה.

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע המדינה | ברני ארדוב‎

כבר היום יחלו ראשי המועדון בהכנות לעונה הבאה. המאמן פטריק ואן לוון שלרוב לא התייחס לעתידו, אמר לאחר המשחק: "מי לא רוצה להיות מאמן מכבי תל אביב?". ההולנדי לא נידב מידע על עתידו ואמר: "החוזה שלי עד יוני, נמתין ונראה מה יהיה". הבעלים מיטש גולדהאר, שצריך לאשר את מינויו, לא הגיע למשחק אתמול. מסתמן שההולנדי כן יהיה המאמן תוך ניתוק מכל עיסוק אחר במחלקת הנוער ובקבוצת הבת בית"ר תל אביב/בת ים. אפשרות נוספת שהוזכרה אם כי בתרחיש נמוך הרבה יותר, היא שההולנדי יהיה מנהל מקצועי ומאמן זר יחליפו על הקווים.

ומה לגבי סגל השחקנים? איתי שכטר, אבי ריקן וניק בלקמן שסיימו חוזים – צפויים לעזוב. הישארותו של דן ביטון תלויה בקבוצות לודוגרץ. הצהובים מוכנים לקבל את הקשר שוב בהשאלה של 200 אלף יורו, או לרכוש אותו בסכום כפול מזה ולא יממשו את אופציית הרכישה הנוכחית העומדת על 1.2 מיליון יורו.

פטריק ואן לוון | ברני ארדוב

השוער דניאל טננבאום והבלם איתן טיבי יקבלו בקרוב הצעות חדשות לחוזים חדשים. מעבר לכך תתקיים פגישה עם נציגי דור פרץ בשיחות על חוזה ארוך טווח, לפי ההערכות זה יקרה כבר היום. הקשר אמר אמש לאחר המשחק: "לא עוזבים בית כל כך מהר" בעוד יונתן כהן שעלה מהספסל והשווה את התוצאה, הבהיר כי הוא שואף להתקדם.

לגבי הזרים, אנדרה ג'ראלדש ואדוארדו גררו ימשיכו. לואיס הרננדס אמנם כבש את שער הניצחון במהלך ההארכה והשתפר אחרי פתיחת עונה לא פשוטה, אך הוא קרוב לעזוב. האופציה עליו מומשה, אך משפחתו לא התאקלמה בישראל. בכל מקרה תתקיים פגישה שתקבע את עתידו בקריית שלום. אנריק סבוריט ביקש מספר ימים לבחון אופציות באירופה ובצהובים, שהגישו לו הצעה להמשיך – ממתינים. אורוש ניקוליץ' והשוער אנדראס יאניוטיס שחזר לקבוצה, ישוחררו תמורת פיצוי כספי.

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם הרננדס. מתנת פרידה? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי