"זה שוד. זה כואב יותר מירידת הליגה": עצב בהפועל ת"א, עידן ורד מועמד

האדומים התקשו לעכל את ההפסד למכבי ת"א. השחקנים בכו, בסביבת המועדון ביקרו: "פפיר הרס עונה שלמה. וכמעט שרק גם לפנדל שגוי". בקבוצה גינו את ההתנהגות של קלינגר שיועמד לדין יחד עם טועמה וצפוי לספוג עונש כבד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הייתה כל כך קרובה לזכות בגביע ראשון מאז 2012. ניר קלינגר הכין את הקבוצה מצוין, האדומים הוליכו 0:1 משער של עומרי אלטמן והקשו מאוד על מכבי תל אביב. אלא שבדקה ה-73 הם ספגו משום מקום את השוויון אחרי שגיאה משותפת של השוער ארנסטס שטקוס והבלם אדי גוטליב והמשחק החל לברוח. האדומים נכנעו 2:1 בהארכה כששער שוויון של שי אייזן נפסל והביא להתפרצות ענק של ניר קלינגר שביצע תנועה מגונה. גם עוזרו סלים טועמה איבד עשתונות.

בקבוצה ביקרו את השופט ארז פפיר בצורה קולנית, השחקנים וההנהלה גם יחד וטענו שמדובר ב"שוד". "לא הייתה עבירה של שי אייזן על דור פרץ. הייתה כניסה הדדית חזקה. הוא ממש הרס עונה שלמה. כמו השריקה השגויה לפנדל לאחריה הוא חזר בו".

בקבוצה הסבירו: "ההכנה למשחק הייתה מדוקדקת, כמו במחשב. קלינגר סיפק לכל שחקן תכנית מסודרת והכל עבד היטב במגרש. זה היה דרבי שאסור היה להפסיד בו. הגביע היה יכול להיות שווה למועדון יותר מאשר האליפות עבור מכבי חיפה.

שחקני הפועל תל אביב, שחקני מכבי תל אביב | ברני ארדוב

השחקנים נותרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה שם שרר עצב גדול מאוד ואף ירדו דמעות. במועדון התקשו למצוא נחמה והרגישו שהכל ירד לטימיון. ההרחקות של קלינגר וטועמה הוסיפו שמן למדורה ולתסכול ולכאב הספורטיבי.

גורם בסביבת השחקנים נשמע מיואש: "קל להגיד 'תרימו את הראש'. ההפסד הזה היה נראה קשה אפילו יותר מהירידה לליגה הלאומית ב-2017. קלינגר שינה את הקבוצה וקשה לכולם לקבל הפסד כזה כשכל כך היינו קרובים לחגוג את הגביע האדום".

סיפור המשחק, כמובן, היה התנהגותם של קלינגר, שחקן עבר גדול במכבי ת"א שזכה עמה גם באלפות כמאמן, ושל סלים טועמה. במועדון אמרו: "לא יכול להיות שהקהל יקניט כך את קלינגר ויצעק לעברו 'קלינגר לא רואה' כשמדובר במאמן שלהם בעבר ושחקן שהביא להם אליפויות וגביעים. כמובן שלא מתאים לו להגיב כך". במועדון הוסיפו כמובן כי המעשה אמנם היה ברגע של אמוציות מהמשחק, בלהט הרגע, איבוד עשתונות אך אסור היה שזה יקרה. האדומים צופים שהשנים יועמדו לדין ואף יספגו עונש כבד.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1051338

בקרוב מאוד יקבלו מספר שחקנים במועדון הודעה על סיום דרכם בקבוצה. השאיפה היא לבנות קבוצה טובה יותר מזו שסיימה את העונה הנוכחית. הדגש יהיה על שחקני החלק הקדמי. בין המועמדים להצטרף נמצאים עידן ורד קפטן בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי ממ.ס אשדוד, לוואגה קיזיטו שירד ליגה עם הפועל כפר סבא, אנתוני וארן שנפרד מהפועל באר שבע וכן בן שהר ששיחק בקבוצה ב-2010.

בתוך כך, כצפוי, לידור כהן, קשר הכנף שהצטרף לקבוצה בינואר, ערך אתמול את משחקו האחרון באדום. כהן כבש שער אחד בליגה ותרם שניים בגביע המדינה. כהן נפרד מהאדומים באינסטגרם כשכתב: "אתמול ערכתי את משחקי האחרון בהפועל תל אביב. אני רוצה להודות להנהלה, לצוות המקצועי והרפואי, לחברים שלי חדר ההלבשה שמזמן הפכו למשפחה שלי. אני אוהב אתכם מאוד! וכמובן לקהל המדהים הזה שקשה לתאר במילים כמה עוצמות יש לכם, האוהדים".

עוד כתב: "המטרה בינואר הייתה ברורה – להישאר בליגה ואני שמח שעמדנו בה. רצינו להביא גביע למועדון ולשמח את הקהל הענק הזה, הלב כואב, אבל גאה. אני בטוח שבעתיד המועדון הזה יזכה בעוד הרבה תארים!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי