אבו אלעם: "מרגיש שזכינו במפעל הפיס". מסיקה: "העדפתי את צופי חיפה"

יו"ר אום אל פאחם התמוגג מההגרלה שזימנה לו שוב את מכבי תל אביב, אותה הוא הדיח לפני 3 שנים: "זה יהיה המשחק הראשון שבו נחנוך את האצטדיון החדש, אירופה באום אל פאחם". הקשר, שהיה שותף להפתעה הקודמת, פחות שמח

(גודל טקסט)

לפני שלוש שנים הדיחה הפועל אום אל פאחם את מכבי תל אביב מגביע המדינה. אז, ב-2019, ולאדן איביץ' אימן את הצהובים וריף מסיקה שיחק באום אל פאחם. כעת מסיקה זוכה להזדמנות נוספת להדיח את הצהובים ואיביץ' מקבל הזדמנות לנקום בקבוצה מהמגזר כאשר שתי הקבוצות הוגרלו זו נגד זו כבר בסיבוב ח'.

"אני באמצע שיעור. הטלפון לא הפסיק לרטוט מטלפונים והודעות. לא הבנתי מה קורה כי לא זכרתי שיש הגרלה ועל מה המהומה", אמר ריף מסיקה עם היוודע ההגרלה, "האמת שאני העדפתי את צופי חיפה אבל מקווה שגם הפעם נצליח להוות יריב ראוי ואף להפתיע את מכבי תל אביב".

ריף מסיקה, הפועל אל פאחם, חוגג. ברקע אנריק סבוריט, מכבי תל אביב
שוב ידיח את מכבי תל אביב? ריף מסיקה | דני מרון

יושב ראש אום אל פאחם אבו אלעם אמר לוואלה! ספורט: "אני מרגיש שזכיתי במפעל הפיס הערב. אני כל כך מתרגש. המשחק הראשון שלנו באיצטדיון החדש באום אל פאחם יהיה מול מכבי תל אביב. אירופה באום אל פאחם בערב הראשון בו נחנוך את האצטדיון. שלוש שנים וחצי חיכינו לרגע הזה שנחזור לשחק בעיר שלנו וקיבלנו בהגרלה את מכבי תל אביב. אין מאושר ממני הערב ולא משנה מה תהיה התוצאה במשחק. עשינו אז את הסנסציה הכי גדולה וננסה לעשות אותה שוב אבל עצם זה שאנחנו חוזרים הביתה ל-8,000 צופים ועוד 8,000 שבטח ירצו להיות במגרש ולא יוכלו להיכנס, זה הניצחון הכי גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי