הצביעו בסקר: איזו מילה מסכמת הכי טוב את קמפיין הנבחרת?

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

לא פחות מ-58% בחרו במלה "תקווה", לעומת 11% בלבד למלה "אכזבה", 4% ל"ייאוש" ו-3% ל"אדישות". 24% נוספים בחרו במלה "גאווה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אמנם כשלה אתמול בנסיונה לעלות לפלייאוף למשחקי יורו 2020, כשהפסידה במשחקה האחרון בליגת האומות 3:2 לסקוטלנד, אך מתברר שהקהל הישראלי, אם לשפוט לפי גולשי אתר ספורט1, דווקא רואים באופן חיובי את הקמפיין הישראלי בראשות הצוות האוסטרי הרצוג-רוטנשטיינר.

בסקר המצורף כאן (אתם מוזמנים להצביע ולהשפיע!), הוצבו בפני הגולשים שש מלים שאמורות לסכם את הקמפיין הישראלי בליגת האומות. על אף הכישלון בשורה התחתונה, לא פחות מ-58% בחרו במלה "תקווה", לעומת 11% בלבד למלה "אכזבה", 4% ל"ייאוש" ו-3% ל"אדישות". 24% נוספים בחרו במלה "גאווה", כך שבסך הכול יש רוב מוחץ של 82% למלים החיוביות. מה שמלמד בוודאות שהישראלים בהחלט אהבו מה שראו מהנבחרת של הרצוג, ומאמינים שיהיה לזה המשך בקרוב

ומה דעתכם? הצביעו בסקר. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי