סולומון: "בטוח שיהיה לא פשוט, כל משחק באירופה הוא קשה"

מנור סולומון
מנור סולומון | מאור אלקסלסי

קשר נבחרת ישראל מתייחס ברצינות רבה למשחק החוץ נגד לטביה: "היא נבחרת מאוד טובה יחסית לדירוג שלה". התלבטות בין טוואטחה ליונתן כהן, אלחמיד ובן הרוש נלחמים על תפקיד הבלם השלישי

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל פותחת היום (שישי) את מחנה ההכנה בגרמניה לקראת צמד משחקי החוץ שלה במוקדמות היורו, ב-7 ביוני נגד לטביה ושלושה ימים לאחר מכן נגד פולין. בנבחרת מקווים להשיג את ניצחון החוץ הראשון תחת הצוות האוסטרי כבר במשחק הראשון בעוד שבוע.



לקראת המשחק דיבר קשר שחטאר מנור סולומון: "הגעתי לאוקראינה לפני ארבעה חודשים הייתה פגרת חורף ארוכה והגעתי ישר אחרי הפגרה, הגעתי למחנה אימונים והשתלבתי נורא מהר ואני חושב שדרך מחנה אימונים מתאקלמים הכי מהר וישר אחרי משחקי האימונים בטורקיה, השתלבתי ברוטציה. מאוד נהניתי בארבעה חודשים שהייתי שם ואני מחכה לעונה הבאה לליגת האלופות".


האם מחנה האימונים יעזור לשחקנים ללא כושר משחק: "יכול להיות שהמחנה אימונים יעזור לחלק מהשחקנים, הוא חייב להיות בגלל שרב השחקנים סיימו את העונה לפני וחייב להיות מחנה אימונים כדי לשמור על הכושר. מי ששיחק ברב העונה יישמר באיזון עם שאר השחקנים ואותו דבר גם הפוך ואני בטוח שהצוות יכין את הנבחרת בצורה הכי טובה שאפשר".




כל משחק באירופה קשה. מנור סולומון (עדי אבישי)




על המשחק נגד לטביה: "בטוח שיהיה משחק לא פשוט, זו נבחרת שאנחנו בטוחים שיהיה לנו מאוד קשה, כל משחק באירופה הוא קשה אפילו שהם בדרג השישי הם נבחרת מאוד טובה יחסית לדירוג שלה. נבוא למשחק בלטביה ונעשה הכל כדי לנצח".


המאמן אנדי הרצוג סיפר: "אמרתי לשחקנים כי המשימה היא לנצח את לטביה, ורק לאחר מכן נחשוב על המשחק בפולין. באימונים הקרובים יוחלט על ההרכב שיתאים ללטביה, שנגדה צריך הרכב יצירתי כדי לא להיגרר למשחק החזק והפיזי שלהם".


הרצוג ויד ימינו אלון חזן מתלבטים בין טאלב טוואטחה ליונתן כהן בעמדת המגן השמאלי/שחקן כנף. על פי הצוות המקצועי, טוואטחה שלא שיחק בחודשים האחרונים אינו כשיר ל-90 דקות משחק, ואילו יונתן כהן הנמצא בכושר מצוין יכול לעזור יותר מהאגף ולהצטרף גם כחלוץ חופשי לצד ערן זהבי.


יונתן כהן ושחקני הנבחרת באימון. יזכה לחולצת ההרכב הראשון? (דני מרון)
יונתן כהן ושחקני הנבחרת באימון. יזכה לחולצת ההרכב הראשון? (דני מרון)


על פי האימונים הראשונים, נראה כי המאמן האוסטרי מתכנן חומת בלימה של שחקנים גבוהים בהגנה ובמרכז כשניר ביטון יתפקד כבלם שלישי. שרן ייני צפוי לפתוח, ועל תפקיד הבלם הנוסף מתחרים חאתם עבד אלחמיד ועומרי בן הרוש.


הרצוג ביקש מהשחקנים לא לעסוק כלל במשחק נגד נבחרת פולין והבהיר להם כי המפתח להמשך המאבק על הכרטיס ליורו הוא ניצחון על לטביה, שלמרות היותה מהדרג השישי הפסידה לפולין רק 0:1 משער בדקות הסיום.


אלמוג כהן ומנור סולומון יצטרפו היום למחנה האימונים, ואילו ערן זהבי ודיע סבע שישחקו מחר בשורות גוואנג'זו בליגה הסינית נגד יגיעו רק בראשון בערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי