דאבור: "יהיו לי הזדמנויות גם בסביליה", אלמקייס התרגש

מואנס דאבור
מואנס דאבור | דני מרון

החלוץ שכבש צמד משוכנע: בספרד ראו את המשחק שלי ופרגנו לי. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר". הקשר שערך בכורה: "גאווה גדולה, קיבלו אותי יפה". רוטנשטיינר: "אנחנו לא ברמה של פולין ואוסטריה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נשמה לרווחה לאחר הניצחון 1:3 על נבחרת לטביה אתמול (שלישי) באצטדיון טוטו טרנר. הניצחון שחרר הרבה לחץ על אף שהנבחרת של הרצוג נותרה במקום החמישי בבית עם 11 נקודות כמו סלובניה וצפון מקדוניה. אם ישראל הייתה מפסידה אתמול ייתכן והרצוג, שזכה לקריאות עידוד מהקהל במהלך המשחק, היה מסיים את חוזהו ולא מעביר את שני המשחקים שנותרו עד לסיום הקמפיין – משחק הבית נגד פולין בירושלים ומשחק הנעילה נגד צפון מקדוניה בסקופיה.

המנהל המקצועי של הנבחרת, ווילי רוטנשטיינר אמר: "יש עוד שני משחקים בקמפיין וכבר במשחק הבא צריך להמשיך את התהליך. אנחנו קרובים לרמה של פולין ואוסטריה אבל אנחנו עדיין לא ברמתן. אני מרוצה מהיכולת של המחצית הראשונה. ישראל עולה על נבחרת לטביה בשתי דרגות, זה ברור. אני גאה בשחקנים שלנו שנתנו 100%, גילו אופי ואומץ ואני אופטימי לגבי עתיד הנבחרת".

מי שזכה למחמאות היה המוזמן החדש עיליי אלמקייס שעל זימונו לנבחרת ושילובו במשחק פורסם באתר ספורט1 לראשונה. המאמן הרצוג משוכנע שמדובר בשחקן כשרוני מאוד שימשיך להשתלב בנבחרת ישראל על אף גילו הצעיר. אלמקייס אמר: "ללבוש את חולצת הנבחרת זה דבר מרגש ומביא גאווה גדולה. אני תמיד ממתין לזימון, כך היה גם בנבחרות הצעירות, ושמח שהגעתי גם לנבחרת הבוגרת. כולם קיבלו אותי עם חיבוק גדול וזה מרגש ששחקנים גדולים כמו שיש לנו נותנים לי אהבה וביטחון".


עילי אלמקייס עורך את הופעת הבכורה (דני מרון)

השוער אופיר מרציאנו אמנם לא הצליח לשמור על שער נקי אך היה מרוצה: "אהבתי לראות את המלחמה והאגרסיביות של השחקנים, רצינו לשמור על רשת נקייה כי זה המפתח למשחקים הבאים. שיטת המשחק לא משנה כל עוד אנחנו מגיעים עם גישה נכונה ומשחקים באגרסיביות עם הרבה מלחמה". כשנשאל האם יש שוער לנבחרת לשנים הבאות, ענה: "הלוואי, כל עוד אשחק אתן מעצמי את הטוב ביותר. כל שוערי הנבחרת עושים עבודה טובה".

על עתידו בסקוטלנד: "כרגע אני תחת חוזה שם, אני ממשיך כרגיל. להוציא את התקופה האחרונה, אני משחק באופן קבוע וטוב לי. לא שיחקתי במשחקים האחרונים אך זה לא היה מקצועי. לא ידוע לי שמנסים להראות לי את הדרך החוצה, אני לא מרגיש את זה".

החלוץ מואנס דאבור שכבש צמד שמח בסיום: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר אבל השוער שלהם תפס יום גדול. היו משחקים בקמפיין שהייתי שווה גול ולא הצלחתי לכבוש. ברור לי שחלוץ נמדד בשערים שהוא כובש והתגעגעתי להרגשה של הכדור ברשת וזה מה שאני אוהב. אני עובד קשה עבור רגעים כאלה. יהיו לי הזדמנויות לכבוש גם במדי סביליה. הם ראו את הגולים שלי ובסיום המשחק קיבלתי הרבה הודעות ופרגונים".


שחקני נבחרת ישראל חוגגים. הרבה לחץ השתחרר (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי