ההתאחדות הודיעה: לאחר החג יוחלט על עתידו של הרצוג

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

לאחר שרוטנשטיינר הסכים לקצץ ועקב השיחה שפרטיה פורסמו בספורט1 וממנה נעדר הרצוג, נמסרה הודעה רשמית. המנהל הטכני סבור: אין להפריד את משחקי ליגת האומות מהפלייאוף

(גודל טקסט)

האם דרכו של אנדי הרצוג בנבחרת ישראל הסתיימה? לאחר קרוב לשנתיים בתפקיד, בהתאחדות לכדורגל אישרו שלאחר החג יתקבלו החלטות באשר להמשך דרכו. בעוד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, ווילי רוטנשטיינר הסכים לקצץ וצפוי להמשיך בתפקידו, כך נמסר היום באשר לעתידו של המאמן הלאומי.

"חברי הוועדה המקצועית קיימו הבוקר שיחת זום, בה דנו בדרכים הנכונות בסיטואציה הנוכחית לשמר פעילויות מסוימות, בהן קורסים למאמנים ונבחרות שונות. כמו כן נערך דיון לגבי מאמן הנבחרת הבוגרת אנדי הרצוג והאפשרויות העומדות בפני ההתאחדות.

 
"המנהל הטכני, ווילי רוטנשטיינר, הסביר כי לתפישתו לא נכון להפריד את משחקי הפלייאוף מול סקוטלנד ומול סרביה/נורבגיה ואת ליגת האומות, בה תשחק הנבחרת בדרג ב' וצפויים להסתיים עד סוף חודש נובמבר. לאחר החג יתקיימו שיחות בין רוטנשטיינר להרצוג על מנת לבחון את המשך פעילותו של המאמן".

כבר אתמול (שני) פרסמנו בספורט1 כי רוטנשטיינר שוחח עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון, שיחה בה לא נכח אנדי הרצוג, ובמהלכה נשאל אם יהיה מוכן לקצץ בשכרו ונערכו דיונים ראשונים באשר לעתיד המאמן, בין אם יהיה זה הרצוג או מועמד אחר. בישיבה שנערכה היום לקחו חלק משה זוארץ, אלי אוחנה, דרור קשטן, מורן מאירי, דודו אוואט, שרון ניסנוב, שמעון מימון, מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ומנהל אגף הנבחרות גיא פורטניאגין.


סוף דרכו בישראל? הרצוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי