בהתאחדות החליטו: מאמן הנבחרת יקבל חוזה מיולי עד דצמבר

אנדראס הרצוג, ווילי רוטנשטיינר
אנדראס הרצוג, ווילי רוטנשטיינר | עדי אבישי

עוד הוחלט, כי המגעים עם רוטנשטיינר לגבי עתידו תמורת קיצוץ של 30 עד 50 אחוז, יימשכו רק לאחר שובו לישראל. לחץ למנות את בכר, אך גם רוני לוי ואבוקסיס בתמונה

(גודל טקסט)

במקביל לשיחות עם ווילי רוטנשטיינר לגבי עתידו והמשכיותו של המאמן אנדי הרצוג, בהתאחדות לכדורגל קיבלו החלטה לפיה מאמן הנבחרת הבא יקבל חוזה לחצי שנה, מיולי עד דצמבר. חוזהו של הרצוג היה אמור להסתיים בעוד מספר ימים, אבל הוא ויתר על החודשיים האחרונים בחוזה.

השיחה עם רוטנשטיינר בעניין החוזה שלו, כך נקבע עם המנהל הטכני, תתבצע לאחר חזרתו לארץ. בהתאחדות החליטו לא לקיים איתו משא ומתן בשלט רחוק או באמצעות הזום. בימים הקרובים, כך מקווים בהתאחדות, האוסטרי ישוב לארץ ואז הצדדים ידונו בפרטי החוזה. כפי שכבר פרסמנו, הקיצוץ ינוע בין 30 אחוז, כפי שרוטנשטיינר מעריך, לבין 50 אחוז – על פי רצונם של קברניטי ההתאחדות.

רוטנשטיינר רוצה שהרצוג ימשיך, אך בהנהלת ההתאחדות יש מי שיוצר גוש חוסם על מנת שלא יקבל את התפקיד. בהתאחדות יש מי שלוחץ שברק בכר יקבל את התפקיד, אך גם רוני לוי ויוסי אבוקסיס מועמדים. ללוי אין סעיף יציאה בבית"ר, אך אם הנבחרת תפנה אליו ותוקם ועדת איתור, הוא ישקול את ההצעה בחיוב.

ברק בכר. יש מי שלוחץ למנותו לתפקיד המאמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי