בניון הגיב לפיטורים: "היה סיכום שאמשיך, חבל שלא עמדו במילה"

מנהלה המקצועי לשעבר של נבחרת ישראל העלה לאינסטגרם פוסט בו סיפר על השיחה עם שינו זוארץ ("מעולם לא נשארתי במקום בו אני לא רצוי"), ההדלפות ("מצער אותי לראות שזה יצא 'ממקורבים'") והפרידה מהתפקיד ("האמינו בדרכנו למרות התוצאות")

(גודל טקסט)

יומיים אחרי הפיצוץ מול יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, והפיטורים של המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון העלה הערב (חמישי) פוסט באינסטגרם על מנת להסביר את הצד שלו אחרי סיום תפקידו.

"האמת שחיכיתי מעט שהסערה תשקע ושהאכזבה מאי העלייה ליורו תירגע כדי לומר שהיה לי את הכבוד והזכות להיות שוב חלק מהדבר המדהים שנקרא נבחרת ישראל", פתח בניון את דבריו. "נהניתי מכל רגע מהעבודה לצד צוות של אנשים טובים ומקצועיים כל אחד בתחומו ומול סגל שחקנים שתמיד רצו ונתנו מעצמם הכל כדי להצליח לעשות היסטוריה אבל לצער כולנו זה לא קרה הפעם. לפעמים דברים לא מסתדרים בגלל סיבות כאלה ואחרות או תוצאות לא טובות וזה טבעי בענף שלנו".

המנהל המקצועי לשעבר המשיך וסיפר על העזיבה: "אף פעם לא רדפתי אחרי שום תפקיד או נשארתי בשום מקום שלא רציתי או שהרגשתי לא רצוי. כן היה חשוב לי לשבת לשיחה עם היו"ר ולהבין מה הסיבות לפרידה מעבר לתוצאות האחרונות שהסתיימו באכזבה מצד כולנו. במספר מקרים במהלך ההתכנסות הקודמתו וגם מספר ימים לפני המשחק מול איסלנד סיכמנו על המשך הדרך לעוד שנתיים שמבחינתי הייתה אמירה ברורה שאכן האמינו בדרכנו למרות התוצאות (מי זוכר בכלל שהייתה מלחמה?)".

בניון הוסיף והסביר על מאחורי הקלעים מול שינו זוארץ: "כן היה חשוב לי להבין למה הם לא עומדים בסיכום כי אני אדם שמאמין שצריך לעמוד תמיד במילה של עצמך. מהיכרות הארוכה והטובה שלי עם שינו גם הוא אדם כזה וזה הדבר היחידי שהפריע לי. אחרי שיחה אישית ומקצועית עם שינו הבנתי כמה דברים וכל אחד המשיך לדרכו. תמיד נהגתי להגיד בשיחות האישיות את כל מה שאני מרגיש בטח בשיחה אישית עם המעסיק שלי, מצער מאוד לראות שחלקים מהשיחה יצאו 'ממקורבים' כאלה ואחרים וכמובן חלקים מסוימים בטח כאלה שיצאו מהקשרם ומטרתם היא לנסות ולפגוע בכולנו. לאורך כל הקריירה שלי עניינים אישיים תמיד נשארו אישיים ולא זלגו החוצה וטיפת מחשבה תגרום לכל בר דעת להבין למי נגרם נזק בהוצאתם, חבל מאוד אבל גם זה יעבור כמו כל דבר בחיים".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, לצד המנהל המקצועי לשעבר יוסי בניון
עוזב בטריקת דלת. בניון לצד זוארץ | מאור אלקסלסי, קובי אליהו, איסלוטרציה

שחקן העבר סיים ואיחל הצלחה לנבחרת: "אני רוצה לסיים באיחולי הצלחה לנבחרת ישראל היא ללא ספק יותר גדולה וחשובה מכולנו. הלוואי והמשחקים יחזרו לישראל בקרוב ושהאוהדים יוכלו לתמוך ולדחוף מהיציעים ולהוביל את השחקנים המוכשרים שיש בנבחרת ואין לי ספק שעוד נגיע לטורניר גדול בעזרת השם. בהצלחה לכולם שלכם יוסי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי