בהתאחדות תקפו: "הרצוג מאמן בינוני"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט, וינה

האוסטרי הסביר בראיון: "יש לנבחרת הזדמנות מול סקוטלנד. תמיד אחזיק לכם אצבעות", בהנהלה אמרו: "הוא לא ג'נטלמן. בניגוד אליו, מאוד מכבדים את וילי". אחרי הפנייה, הקבוצות לא יעמדו בדרכם של לוי ואבוקסיס

(גודל טקסט)

"אנדי הרצוג היה מאמן בינוני, ומסתבר שגם לא ג'נטלמן. איש מההתאחדות לא ידע על הראיון באוסטריה, מוזר שבצורה הזאת הוא בחר להיפרד. בניגוד אליו, מאוד מכבדים כאן את וילי", כך תקף חבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל את מאמן נבחרת ישראל היוצא, שנפרד אתמול (רביעי). גם בהתאחדות, עושה רושם, לא הצטערו על עזיבתו. "מאמנים באים והולכים. הרצוג הוא אחד מהם. כנראה שנמנה מאמן ישראלי", אמר גורם בארגון אתמול. אותו חבר הנהלה הוסיף: "דיברו על כך שהנבחרת משחקת כדורגל טוב בתקופה שלו. לדעתי האישית, היא לא הייתה כל כך גרועה בהגנה באף קמפיין, גם לא של אלי גוטמן או של אלישע. הוא לא תרם מאומה לקידום הנבחרת".

הרצוג הרוויח 91 אלף ש"ח נטו בחודש, לא כולל עלות אחזקת דירה ורכב בסך 20 אלף ש"ח. בהתאחדות כבר הבהירו כי המאמן החדש לא ירוויח סכומים כאלה. הרצוג אמר אתמול לספורט1: "נהניתי מאוד לעבוד עם הנבחרת. אני מאחל המון הצלחה למאמן החדש וכמובן שתמיד אחזיק אצבעות לנבחרת. יש לנבחרת הזדמנות בחצי גמר הפלייאוף מול סקוטלנד ואני מקווה שהיא תעפיל לשלב הבא. תמיד אזכור אתכם לטובה".

הדברים הללו באים בניגוד לדעה הרווחת לגבי וילי רוטנשטיינר, אותו מכבדים בהנהלה וגם הדעה המקצועית עליו חיובית. בהתאחדות לכדורגל סיפרו כי בימים האחרונים רוטנשטיינר כבר לא התעקש על הרצוג מסיבה פשוטה: המנהל הטכני סבר כי ראוי שהרצוג יכין את הנבחרת לקראת משחק הפלייאוף מול סקוטלנד, כיוון שעד אז לא תהיה התכנסות נוספת או משחק ידידות והמאמן החדש לא יכיר מספיק טוב את הנבחרת. אלא שמאז הוחלט כי משחקי ליגת האומות ייפתחו לפני הפלייאוף, כך שלמאמן תהיה אפשרות לפתוח קמפיין חדש ובמקביל לעבוד עם השחקנים לקראת המשחק המכריע.

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
בניגוד להרצוג, הדעות על רוטנשטיינר חיוביות | אריאל שלום

כפי שפורסם אתמול, בהתאחדות כבר פנו לשני מועמדים: רוני לוי ויוסי אבוקסיס, ואישרו שם כי שיחה ראשונה נערכה עם מאמן בית"ר ירושלים וגם עם אלונה ברקת, בנוגע למועמדותו של מאמן הקבוצה מבירת הנגב. המטרה הייתה ליידע את בעלי באר שבע על מועמדותו של אבוקסיס, כדי שתוכל להיערך. בהפועל באר שבע ישמחו להיפטר מהחוזים של אבוקסיס וברק בכר, שמועמד למכבי חיפה. במקרה שאבוקסיס יתמנה לתפקיד, מרקו בלבול וניסו אביטן הוזכרו כמועמדים להגיע. ניר קלינגר יוזמן אף הוא לוועדה שתדון בזהות המאמן הלאומי הבא. מקורבים להתאחדות מנסים להריץ גם את אייל ברקוביץ' לתפקיד ומעריכים כי הוא זוכה לתמיכה רחבה מאוד בקרב הציבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי