חזן מועמד להחליף את לוין בצעירה. גם בניון ורוני לוי על הפרק

בעקבות ההפסד המביך לאיי פארו, המאמן הנוכחי לא ימשיך לקדנציה נוספת. גורם בהתאחדות: "הגיע הזמן לשינוי, הנבחרת הזו רק טובה בדיבורים". עוזרו של רוטנשטיינר עשוי להתמנות אחרי קמפיין ליגת האומות

(גודל טקסט)

בהתאחדות מסרבים לקבל בהבנה את ההפסד 3:1 המביש של הנבחרת הצעירה אמש (רביעי) לאיי פארו החלשה שעד המפגש מול החבורה בכחול לבן לא ניצחה במשך שלוש שנים רצופות. גורמים בהתאחדות אמרו בתום המשחק: "נעשה את מה שצריך כדי לגרום לשינוי. הנבחרת הזו עד עכשיו טובה רק בדיבורים ואין שום בשורה. הקמפיין הזה יסתיים וברור שבסיומו המאמן ניר לוין ייפרד ויוחלף בהתאם לחוזהו ולא בעריפת ראשים".

המועמד המוביל להחליף את ניר לוין הוא עוזרו של ווילי רוטנשטיינר בנבחרת הבוגרת, אלון חזן, שעמד על הקווים פעם אחת בנבחרת הצעירה בהפסד 2:1 לגיאורגיה בחודש מארס 2019 לפני פתיחת הקמפיין בספטמבר באותה שנה. מועמדים נוספים שעשויים להגיע הם רוני לוי, יוסי בניון ורן בן שמעון. אם חזן אכן יחליף את לוין, המינוי הרשמי ימתין לסיום קמפיין ליגת האומות שייצא לדרך ביום שישי הקרוב מול סקוטלנד, ובפלייאוף היורו באוקטובר.

למרות כל זאת, הבהירו בנבחרת כי להפסד אתמול לא תהיה השפעה על המיקום ב'טבלת הסגניות' מכיוון שהתוצאות נגד נועלת הבית אינה נחשבת. ביום שני תשחק הנבחרת בנוף הגליל נגד קזחסטן במטרה להשיב את הכבוד וכמובן להגדיל את הסיכויים להעפיל לפלייאוף.

יוסי בניון, רוני לוי
יוסי בניון, רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי