בנבחרת טוענים שההתעסקות בפנר לא פוגעת בזהבי ומשבחים את התנהלותו

ערן זהבי חוגג | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

במחנה הישראלי מרוצים מהכוכב, ש"יודע לעשות את ההפרדה" ומתנהג כאילו זומן לראשונה. וגם: יונתן כהן ודן גלזר בתמונת ההרכב לסלובקיה, רוטנשטיינר לשחקנים: תפסיקו לדבר על המשחק בסקוטלנד באוקטובר

(גודל טקסט)

אנשי ושחקני נבחרת ישראל עברו הבוקר בדיקות קורונה לקראת ההמראה מגלזגו חזרה ארצה, ולפני כשעה קלה (17:30) הם נחתו בנתב"ג ויצאו לאצטדיון בנתניה. בשעות הערב תתקיים מסיבת העיתונאים המסורתית ולאחריה ייערך האימון המסכם לפני ההתמודדות מחר (שני ב-21:45) מול סלובקיה במסגרת המחזור השני של ליגת האומות 2021.

אחרי ה-1:1 מול סקוטלנד, שהעניק לא מעט אופטימיות, תשומת הלב הופנתה בעיקר אל עבר המשחק הגורלי בין שתי הנבחרות בעוד כחודש בגלאזגו, רק שהפעם במסגרת בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, אך המאמן וילי רוטנשטיינר ביקש משחקניו להפסיק את הדיבורים על ההתמודדות באוקטובר ולהתמקד בסלובקיה.

בנבחרת הזהירו כי תוצאה לא טובה מול סלובקיה תחזיר את ישראל כמה צעדים אחורה ותשכיח את מה שהיה בסוף השבוע בסקוטלנד. מבחינה מקצועית, רוטנשטיינר בוחן אפשרות להכליל בהרכב את דן גלזר ויונתן כהן, כאשר טאלב טוואטחה ודור פרץ עשויים לרדת לספסל. שון וייסמן, שנכנס מול סקוטלנד לקראת הסיום, צפוי לקבל מחר קרדיט גדול יותר. באשר ליריבה, בנבחרת הודפים את האמירות לפיהן סלוביקה חלשה, למרות שהופיעה למשחק מול צ'כיה בהרכב חסר והפסידה בקלילות 3:1.

באשר לכוכב הכי גדול, ערן זהבי, בנבחרת ציינו את התנהלותו של החלוץ והבהירו שהוא מתנהג כמו שחקן שרק קיבל זימון בכורה. עוד נטען במחנה הישראלי כי ההתעסקות בפנרבחצ'ה, אשר שברה שיאים במהלך סוף השבוע האחרון, אינה מהווים בעיה עבור זהבי, שיודע לעשות את ההפרדה. אגב, נרגון לרגע זה, זהבי לא צפוי לשוב לסין לאחר המשחק מול סלובקיה.

ערן זהבי חוגג | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי