רוטנשטיינר זיהה "אובר ביטחון אצל השחקנים, שהקטינו את סלובקיה"

וילי רוטנשטיינר, ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

מאמן הנבחרת לא אהב את הגישה של חלק מחניכיו, שהרגישו יותר מידי בנוח לקראת המשחק הערב מול היריבה שהגיעה ארצה בהרכב חסר. יונתן כהן עשוי לתפוס את מקומו של טאלב טוואטחה שיעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

לא מעט גבות הורמו כאשר וילי רוטנשטיינר מונה למאמן הנבחרת, אך זמן קצר לאחר מכן עושה רושם שהאוסטרי נמצא בעמדת זינוק טובה להפוך לאיש שידריך ישראל גם במוקדמות מונדיאל 2022. אם רוטנשטיינר ישיג הערב (שני ב-21:45) שלוש נקודות מול סלובקיה החסרה במחזור השני של ליגת האומות, הלחישות במסדרונות ההתאחדות לכדורגל יהפכו לקולות ברורים וסביר להניח שהאוסטרי יוכרז על ידם כמועמד ראוי להפוך למאמן הקבוע של נבחרת ישראל.

רוטנשטיינר חוזר ומבהיר בפני חניכיו כי אין טעם להתעסק במשחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בחודש הבא בסקוטלנד ודורש מהם להתמקד ביריבה הערב, סלובקיה. "וילי זיהה אובר ביטחון עצמי אצל חלק מהשחקנים, שמקטינים את היריבה", הסבירו בנבחרת. "זה נכון שעשינו תוצאה טובה בגלאזגו, אבל אנחנו חייבים לייצר המשכיות ולהציג יכולת משופרת. אחרת, התיקו בסקוטלנד ייעלם ויישכח". לחניכיו אמר המאמן כי למרות היעדרם של מספר שחקנים בכירים, הנבחרת הסלובקית טובה מהנבחרת הסקוטית ושזו תהיה טעות גדולה להקל ראש.

לגבי ההרכב, רוטנשטיינר עדיין לא החליט האם לרענן ולבצע שינוי אחד או שניים לעומת ה-11 שפתחו בסקוטלנד. האוסטרי הבחין כי חלק משחקניו סובלים מעייפות, אך מנגד כאמור היה שבע רצון מהיכולת והוא צפוי להמשיך עם מערך שלושת הבלמים, שהוא בעיניו המתאים ביותר עבור הנבחרת. באשר לטאלב טוואטחה, המגן סובל מרגישות בשריר והוא יעבור מבחן כשירות לפני הצהריים. במידת הצורך, יונתן כהן, שהיה הראשון שעלה מהספסל במשחק בסקוטלנד, יחליפו.

שחקני נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

ומה בנוגע לערן זהבי? בנבחרת ממשיכים לשבח ולציין את התנהלותו והתנהגותו של החלוץ, שעובד קשה מאוד באימונים ומשמש דוגמא לשחקנים הצעירים. במקביל, רוטנשטיינר ערך סבב של שיחות אישיות עם יתר שחקני ההתקפה של הנבחרת, ביניהם מנור סולומון, שון וייסמן ומואנס דאבור, וזאת במטרה להעניק להם הרגשה טובה יותר, כאשר השאיפה היא שהם יסייעו לזהבי, שאחראי כמעט לבדו על כל השערים של הנבחרת במשחקים האחרונים.

"ברגע שזה על הכתפיים של שחקן אחד, זה לא טוב לנו", אמר אתמול רוטנשטיינר. "אי אפשר להסתמך רק על ערן זהבי. חוץ ממנו אין כרגע יותר מדי שחקנים שכובשים ברגעים המכריעים, גם מואנס דאבור צריך לכבוש. צריכים להגיע גם מהקישור, מהקו האחורי וגם להיות יעילים יותר במצבים נייחים", הוסיף האוסטרי בהקשר הזה.

צפו ב-1:1 של ישראל בסקוטלנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי