צמד לאילון אלמוג, 1:2 לנבחרת הצעירה על מונטנגרו

אילון אלמוג | ההתאחדות לכדורגל

חניכיו של ניר לוין התאוששו מההפסדים המאכזבים לאיי פארו וקזחסטן ועלו למקום השלישי בבית 6 של מוקדמות היורו עד גיל 21. חלוץ מכבי תל אביב כיכב, רז שלמה הורחק

(גודל טקסט)

חודש ספטמבר היה רע מאוד עבור הנבחרת הצעירה, שרשמה שני הפסדים מביכים לאיי פארו ולנבחרת קזחסטן, אך היום (חמישי) חניכיו של ניר לוין התאוששו עם 1:2 על מונטנגרו בחוץ ועלו למקום השלישי בבית 6 של מוקדמות היורו עד גיל 21, אשר ייערך בקיץ.

הסיכוי להעפיל לטורניר הגמר קלוש, שכן רק הקבוצות שיסיימו ראשונות בתשעת הבתים יעלו ליורו, וכמו כן גם חמש הסגניות הטובות ביותר – וכנראה אנחנו לא בכיוון למרות הניצחון, כאשר נותרו שלושה משחקים נוספים.

בדקה ה-15 אילון אלמוג בפנדל מושלם העלה את הכחולים-לבנים ליתרון אחרי שיונס מלדה הוכשל ברחבה, ולאחר מכן הנבחרת דעכה. בדקה ה-50 מונטנגרו השוותה ל-1:1 כשכדור חופשי שהוגבה לרחבה מצא את הראש של ניקולה קרסטוביץ' שהכניע את אסף צור.

ניר לוין
ניר לוין | דני מרון

בדקה ה-56 רז שלמה, בלם הפועל תל אביב, "איבד את הראש" ודחף שחקן יריב, דבר שבגינו הורחק בכרטיס אדום ישיר. למזלה של ישראל, גם מונטנגרו נותרה ב-10 שחקנים כשהשוער שלה הורחק בדקה ה-79 אחרי עבירה על תאי בריבו מחוץ לרחבה. בדקה ה-83 אלמוג השלים צמד והכריע את המשחק עם סיומת מצוינת אחרי בישול של דני גרופר.

הרכב הנבחרת הצעירה: אסף צור, אור בלוריאן, רז שלמה, דני גרופר, גיל כהן, שי אליאס (עידו שחר 72), סמואל בראון, תומר אלטמן (יהב גורפינקל, 89), אילון אלמוג, יונס מלדה (תאי בריבו 72), ליאל עבדה (נועם כהן 61).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי