רוטנשטיינר צפוי לערוך בין 5-6 שינויים בהרכב. זהבי ביקש לפתוח

בשל המאמץ הגופני הרב בסקוטלנד, האוסטרי מתכוון להעניק מנוחה למספר שחקנים מול צ'כיה. החלוץ ימשיך להיות בועט הפנדלים הקבוע ואף אמור לעלות בחוד. יוחלט על מחליפים לטאהא ולביטון לאחר תוצאות בדיקות הקורונה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ששבה היום (שישי) לפני שעות הערב ארצה, מבינה כי השחקנים יהיו חייבים לשכוח במהרה מההדחה הכואבת לסקוטלנד ולהתרכז רק במשימה הבאה – משחק הבית בסמי עופר נגד צ'כיה בליגת האומות, אך בסגל הודו כי יהיה קשה לעשות את ההפרדה הפיזית והמנטלית ואף הגדירו את אותו הפסד בהמפדן פארק כ"כואב ומרסק".

שחקני הנבחרת יעברו עוד הערב סבב נוסף של בדיקות קורונה וקיים חשש ששחקנים נוספים, מלבד לואי טאהא שנשאר בסקוטלנד, יתגלו מחר כחיוביים. לצורך הדוגמה, קבוצתו של מנור סולומון שחטאר, הודיעה לנבחרת כי שחקנים נוספים של האלופה האוקראינית התגלו כחיוביים לאחר עזיבתו של שחקן הכנף לסקוטלנד. רק לאחר התוצאות יחליט המאמן וילי רוטנשטיינר האם להזמין שחקנים נוספים, פרט לאלו שצפויים להגיע במקום טאהא וניר ביטון הפצוע.

בכל מקרה רוטנשטיינר מתכנן מספר רב של שינויים בהרכב הפותח נגד צ'כיה, בעקבות המאמץ הגופני הגדול שנמשך כ-120 מול סקוטלנד. מסתמן כי לפחות חמישה או שישה שחקנים שפתחו נגד סקוטלנד ירדו לספסל, פרט לניר ביטון, שכאמור לא המריא לישראל גם אייל גולסה, מואנס דאבור, שרן ייני ושחקנים נוספים עשויים לאבד את מקומם בראשון. לעומת זאת, "הגיבור הטראגי" של ההדחה, ערן זהבי, שוחח עם המאמן האוסטרי וביקש ממנו להמשיך בהרכב. מעבר לכך רוטנשטיינר מתכוון להמשיך לתת לזהבי להיות בועט הפנדלים של הנבחרת, למרות ההחמצה הגורלית אתמול.

ערן זהבי | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

בנושא אחר. על פי הנתונים של הצוות המקצועי בנבחרת, מספר שחקנים של ישראל הציגו נתונים מרשימים במיוחד כאשר רצו בין 14-15 קילומטר. מי שזכה למרב המחמאות היה המגן הימני אלי דסה, שהתמודד שווה בין שווים באגף מול אנדרו רוברטסון, מגן ליברפול שנחשב לאחד הטובים בעולם בעמדתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי