אלחמיד הוכנס לבידוד, רוטנשטיינר: "אי אפשר לצאת עם נקודות כך"

מגן נבחרת ישראל שוחרר מהסגל הלאומי לאחר שלא חש בטוב בתום ההפסד 2:1 לצ'כיה. המאמן האוסטרי: "מאכזב. היינו שווים לפחות נקודה. מסוגלים ליותר". מרציאנו שטעה: "לא פשוט בשבילי, אבל אני חייב להרים ראש"

(גודל טקסט)

לאחר האכזבה נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2020, נבחרת ישראל נחלה הערב (ראשון) אכזבה נוספת אחרי שהפסידה 2:1 לצ'כיה במסגרת המחזור השלישי בליגת האומות. כמו בכל המשחקים הקודמים שלה, הנבחרת הישראלית הציגה יכולת חלשה בדקות הפתיחה, ספגה שער מטעות גדולה של השוער אופיר מרציאנו, ולאחר מכן נאלצה לרדוף במשך הדקות שנותרו.

בנוסף, לאחר המשחק שנערך בסמי עופר הודיעה ישראל כי חאתם עבד אלחמיד שוחרר מהסגל, זה לאחר שהרגיש לא טוב בסיום המשחק והוא נכנס לבידוד. מחר הוא עתיד לעבור בדיקת קורונה.

המאמן וילי רוטנשטיינר סיכם בסיום: "במשחקים בינלאומיים כאלו, ברמות האלה, אם אתה עושה טעויות, אין לך סיכוי לצאת עם נקודות. זה מה שקרה לנו היום. אני חשוב ששיחקנו טוב אחרי הטעויות אבל לא הצלחנו במבחן התוצאה. נבחרת ישראל נמצאת בתהליך טוב. אפשר לראות את השחקנים הצעירים משתלבים יותר ויותר".

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים. " אנחנו מסוגלים ליותר" | מאור אלקסלסי

האוסטרי הוסיף: "צ'כיה שיחקה ממש טוב בתחילת המשחק. אנחנו לא היינו שם. אחרי הטעויות שעשינו קשה מאוד לחזור, אבל זה אפשרי. האם אנחנו תמיד סופגים שערים מצחיקים? אני לא מסכים. זה לא משהו קבוע. מרציאנו הציג יכולת טובה במשחקים האחרונים. הוא יודע שהוא עשה טעות גדולה הערב. אני מאוכזב מהמשחק כי בהחלט היה אפשר להשיג נקודה אחת לפחות. אנחנו מסוגלים ליותר".

"האם אחליף שוער במשחק הבא? אנחנו נבחרת אחת. מהחלוצים עד השוער. יש שחקנים שטועים ויש גם שוערים. זה הכדורגל. ננתח את המשחק ואחרי זה נחליט מי ישחק נגד סלובקיה. ברור שרציתי לנצח בחצי הגמר נגד סקוטלנד, אבל הפסדנו בפנדלים. הערב היה אפשר להשיג 2:2 אבל זה לא קרה".

כאמור, מרציאנו נמצא במרכז העניינים לאחר הטעות שעשה, ולאחר המשחק אמר: "זה לא פשוט עבורי, אבל אני חייב להרים את הראש. זה חלק מהמשחק. חלק בלתי נפרד ממנו. לצערי זה משהו שקרה ואני לא יכול להחזיר את הגלגל אחורה".

מרציאנו. "חייב להרים את הראש" | מאור אלקסלסי

"אין לי מה לעשות עם זה חוץ מללמוד לעתיד. חושב שעשיתי כמה משחקים גדולים בקריירה ועשיתי גם טעויות. איך קמתי מזה? בזמן המשחק אין באמת זמן לחשוב על זה. צריך רק להרים את הראש כל הזמן" סיכם השוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי