ההתאחדות הודיעה: אלחמיד ואיש צוות נמצאו חיוביים לקורונה

החשש בנבחרת ישראל אומת: אחרי המשחק נגד צ'כיה, שגם אצלה התפרץ הנגיף, גם המגן ואחד מאנשי הצוות המקצועי נדבקו. שאר השחקנים והצוות שליליים. טיבי, ייני ונאתכו צפויים לקבל מנוחה נגד סלובקיה

(גודל טקסט)

החשש הגדול בנבחרת ישראל אומת. תוצאות בדיקות הקורונה האחרונות שנערכו לשחקנים הגיעו הערב (שני), ובהן נמצא – חאתם עבד אלחמיד חיובי לנגיף, כמו גם אחד מאנשי הצוות. בנבחרת הביעו דאגה עוד לפני קבלת התוצאות, לאחר שלואי טאהא וניר ביטון אובחנו כחולים במהלך השבוע האחרון, זאת בנוסף להתפרצות הנגיף אצל הצ'כים ששיחקו כאן אתמול. הבשורות הטובות הן ששאר השחקנים ואנשי הצוות יצאו שליליים לקורונה. במקביל, גם בנבחרת צ'כיה נמצאו נדבקים נוספים אחרי המשחק בארץ: שחקן אחד נוסף לרשימה, יחד עם המאמן ירוסלאב שילאבי.

בינתיים, עם מאור קנדיל ועידן נחמיאס, שהצטרפו לסגל, הנבחרת התאמנה היום ללא השחקנים ששיחקו אתמול נגד צ'כיה. מחר תמריא הנבחרת לסלובקיה ובשעות הערב תערוך שם את האימון המסכם לקראת המשחק הקרוב, שהפסד בו כנראה ישאיר את ישראל על סף ירידה לדרג השלישי בליגת האומות. מסתמן כי המאמן ווילי רוטנשטיינר יעניק מנוחה לשרן ייני, איתן טיבי ואולי גם לקפטן ביברס נאתכו, שאמורים להישאר על הספסל בפתיחה. אוראל דגני, סאן מנחם ועילאי אלמקייס צפויים להיות אלה שישתלבו במקומם ב-11, כשגם דיא סבע עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

הנושא העיקרי שעליו דיברו השחקנים היום היו 30 הדקות הראשונות במשחק נגד צ'כיה, בהן היכולת הייתה חלשה והנבחרת לא יישמה את מה שתרגל הצוות המקצועי באימונים, בעיקר מבחינת ההתמודדות עם הלחץ הגבוה של היריבה. גורם בנבחרת אמר היום: "מכל דבר ניתן ללמוד ולתקן, הנבחרת תעמוד למבחן כבר במשחק הקרוב".

סבע בועט. יפתח בהרכב נגד סלובקיה? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי