דאבור יפתח, זהבי על המחווה: "כדורגל זה מעבר למה שאפשר לדמיין"

ישראל תתארח הערב בסלובקיה (21:45) כדי לנצח אחרי שישה משחקים. שחקנה החדש של איינדהובן נפגש עם ילד סלובקי שהגיע במיוחד למלון והעניק לו חולצה: "זה מילא אותי". וילי העביר מסר, שחקנים שמיעטו לשחק - ישותפו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תשחק הערב (רביעי) נגד נבחרת סלובקיה באצטדיון "אנטון מלטינסקי" במחזור הרביעי בליגת האומות בתקווה לקטוע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון – חלפו כבר 364 ימים מאז ה-1:3 של הנבחרת, בהדרכת אנדי הרצוג, על לטביה. נזכיר כי במשחק שנערך בארץ, נפרדו השתיים בתיקו 1:1, כשעילאי אלמקייס המחליף כבש שער שוויון בתוספת הזמן. הנבחרת רוצה לשים מאחוריה את האכזבה מההפסד 2:1 נגד צ'כיה.

בבוקר המשחק התקיים אירוע מרגש כאשר ערן זהבי ושחקני הנבחרת נפגשו עם ילד בשלום דניאל שהגיע במיוחד עד למלון הנבחרת יחד עם אבא שלו והחלוץ העניק לו חולצה מיוחדת. "כדורגל זה הרבה מעבר למשהו שאנשים יכולים להבין. זה משהו שחוצה גבולות ותרבויות וכל דבר שאפשר לדמיין", כתב זהבי שסיפר על המתנה שהעניק לו: "זה בסך הכל היה משהו קטן בשבילי וגדוןל בשבילו. הילד לא מבין שזהו הכבוד שלי וזה ממלא אותי הרבה יותר מאשר אני ממלא אותו. זו הייתה עשיה קטנה מצידי".

עוד כתב החלוץ בפוסט באינסטגרם: "מאחל לילד בריאות ורוצה להגיד לו תודה על הזמן שהוא עצמו הקדיש והשקיע כדי להגיע לכאן. מאחל לנו שתקופת הקורונה תחלןף כמה שיותר מהר ועד אז שנהיה טובים אחד לשני, בהצלחה לנו במשחק הקרוב".

View this post on Instagram

כדורגל זה מעבר למה שאנשים יכולים להבין זה משהו שחוצה גבולות דתות תרבויות וכל דבר שאפשר לדמיין , בתמונה ילד סלובקי שהגיע ביחד עם אבא שלו במיוחד עד למלון של הנבחרת בסך הכל בשביל תמונה וחולצה משהו מאוד קטן בשבילי וגדול בשבילו מה שהילד לא מבין זה שהכבוד הוא שלי והוא ממלא אותי הרבה יותר מאשר אני ממלא אותו בעשייה הקטנה והלא משמעותית שלי כלפיו.. מאחל לילד בריאות ורוצה להגיד לו תודה על הזמן שהוא עצמו הקדיש והשקיע לבוא עד לכאן , מאחל לנו שתקופת הקורונה הזו תחלוף כמה שיותר מהר ועד אז שניהיה טובים אחד לשני 🙏 בהצלחה לנו במשחק הערב🇮🇱💙

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

ובחזרה לפן המקצועי: אתמול קיימה הנבחרת את האימון המסכם במגרש בו ייערך המשחק ולאוא העייפות מהטיסה המאמן וילי רוטנשטיינר לא תרגל את ההרכב הפותח. עם חזרת הנבחרת לבית המלון התכנסו אנשי הצוות המקצועי כשהרעיון הוא לשנות את השיטה ולנטוש את מערך שלושת הבלמים. בנבחרת קיימת הבנה כי השיטה לא ממש סייעה לנבחרת למעט משחקים בודד.

רוטנשטיינר, כאמור, שוקל לתגבר את מרכז השדה על חשבון הבלם השלישי, בתקווה שהנבחרת תוכל לחלץ כדורים במהירות ולצאת להתקפות מסוכנות. היום לפני הצהריים ייערך האימון הטקטי.

שחקני נבחרת ישראל | מאור אלקסלסי

על אף ההחלטה העקרונית למנות מאמן חדש במקום רוטנשטיינר למשחקי מוקדמות מונדיאל 2022, האוסטרי מאוד מוערך על ידי שחקני הנבחרת ורובם הגדול תומכים בהמשך עבודתו. וילי, מצידו, העביר כבר מסרים לראשי ההתאחדות לכדורגל וכן ליו"ר אורן חסון על כך שהוא רוצה להישאר מאמן הנבחרת.

בחזרה להרכב המסתמן, שחקנים שמיעטו לשחק בארבעת משחקיו הקודמים של המאמן, עשויים לזכות בקרדיט. נטע לביא, עופרי ארד, אוראל דגני וגם שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, עשויים לקבל הזדמנות, לפחות מהספסל. ערן זהבי עתיד לפתוח לצד מואנס דאבור כששון וייסמן ישוב לספסל. מנור סולומון שהיה הטוב מבין שחקני הנבחרת, קיים אימון התאוששו ויפתח אף הוא.

בסביבת הנבחרת אמרו: "כולם רואים שהפערים בכל אירופה בין הנבחרות מהדרג השני ומטה כמעט ואינם. רק ניצחון הערב יחזיר את האמון בנבחרת, וישראל יכולה לעשות זאת". כמו כן קיים החשש ליפול למקום האחרון בבית. ליריבה סלובקיה נקודה אחת פחות. המאמן רוטנשטיינר דווקא אמר אתמול כי התוצאות האחרונות הן לא רעות לכדורגל הישראלי.

ערן זהבי חוגג עם ביברס נאתכו ומוחמד אבו פאני | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

בנבחרת שוחחו עם השוער אופיר מרציאנו שמשוכנע שהשער העצמי מאחוריו. מי שזכה לשבחים הוא הבלם שרן ייני: "אם הוא, בגיל 34, מסוגל לשחק משחק שלישי בתוך שבוע – צריך להוריד בפניו את הכובע על הנתינה הגדולה לנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי