עוד לפני סלובקיה: רוטנשטיינר רצה להחליף את מרציאנו

אופיר מרציאנו | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

אחרי שמאמן נבחרת ישראל ביקר את השוער, נודע כי הוא שקל לבצע זעזוע בעמדה כבר אחרי הטעות מול צ'כיה, אך הדבר ירד מהפרק אחרי התייעצות עם מאמן השוערים. משחק הידידות מול נורבגיה ייערך ב-11 בנובמבר

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר סיפק אתמול (שני) רמז עבה על כוונתו לבצע שינוי בעמדת השוער לקראת המשחקים הבאים. מאמן נבחרת ישראל התבקש במסיבת העיתונאים להתייחס לטעויות של אופיר מרציאנו ב-2:1 לצ'כיה וב-2:3 על סלובקיה ואמר: "אנחנו צריכים שוער שיכול לנצח משחקים עבורנו. נהיה חייבים להגיב על טעויות".

בחודש הבא הנבחרת תשחק שלושה משחקים – הראשון יהיה משחק ידידות מול נורבגיה, אשר יתקיים ב-11 בנובמבר בשעה 19:00 (שעון ישראל) באוסלו, ארבעה ימים לאחר מכן הכחולים-לבנים ישובו לשחק בליגת האומות כשיתארחו אצל צ'כיה וב-18 בנובמבר הקמפיין יינעל עם משחק בית נגד סקוטלנד.

האמירה של רוטנשטיינר הזכירה מעט את האמירה של מאמן הנבחרת בעבר, שלמה שרף, לאחר המשחק נגד נבחרת ספרד בו השוער רפי כהן "הואשם" בספיגת שער אומלל ופינה בהמשך את מקומו בין הקורות לניר דוידוביץ'.

וילי רוטנשטיינר | מאור אלקסלסי

מתברר כי עוד לפני הטעות השנייה של מרציאנו נגד סלובקיה, רוטנשטיינר התכוון להחליף אותו כבר לאחר השער שספג מול צ'כיה מהמסירה לאחור של ג'ואל אבו חנא, עליה השוער לא הצליח להשתלט. הנושא הועלה בפני מאמן השוערים, קלאוס לינדנברגר, אך ירד מהפרק לאחר שיחה ארוכה בין השניים. הסיבה המרכזית הייתה שהשוער השני, אריאל הרוש, לא שיחק מספר חודשים מאז שסיים את דרכו בספרטה רוטרדם ההולנדית, והדבר היה זוכה לביקורת נוקבת, גם בשל העובדה שהרוש עצמו גם ספג כמה שערים הזויים בשער הישראלי בעבר.

איתמר ניצן, ששימש כשוער השלישי בסבב המשחקים האחרון, מסומן כמי שיקבל את ההזדמנות בסבב המשחקים הבא, אליו יוזמנו לפחות שישה שחקנים שלא נכללו בסגל האחרון. חלקם כמובן יהיו שחקני מכבי תל אביב שהחמיצו את המשחקים האחרונים בעקבות הידבקות בקורונה, דוגמת דן גלזר ודור פרץ.

איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי